حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ۱۰۰ غرفه در سنندج برپا شد

  • کد خبر : 30093
  • 19 اسفند 1402 - 10:21
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ۱۰۰ غرفه در سنندج برپا شد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ۱۰۰ غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان در سنندج برپا شده و تا ۲۷ اسفند پذیرای بازدید شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، علیرضا فروتن روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه یکصد غرفه به واحدهای صنفی مختلف اعم از شیرینی و شکلات، خشکبار، پوشاک، کیف و کفش و کالاهای اساسی و تنظیم بازار اختصاص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان هستیم، غرفه هایی در این نمایشگاه خرما و زولبیا و بامیه را با قیمت مناسب عرضه می کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان ادامه داد: در این نمایشگاه گوشت گرم وارداتی به قیمت هر کیلوگرم چهار میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و گوشت گرم داخلی هم با قیمت هر کیلوگرم پنج میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و زیر قیمت بازار عرضه شده است.

فروتن با اشاره به اینکه گوشت قرمز و سفید منجمد هم با قیمت مصوب در این نمایشگاه عرضه شده است، بیان کرد: حدود ۶ غرفه در این نمایشگاه به واحدهای تولیدی خارج از استان اختصاص پیدا کرده است و مابقی از واحدهای صنفی و تولیدی داخل استان هستند.

خرید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در این نمایشگاه

وی یادآور شد: مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از امروز آغاز شده و شرایط خرید کالاهای اساسی در این زمینه هم در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سنندج ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه افزون بر واحدهای صنفی، حدود ۱۵ واحد تولیدی در حوزه لبنیات، ترشیجات، سبزی آماده و دستمال کاغذی حضور دارند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب به محل نمایشگاه بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار مراجعه کنند.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30093
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.