حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

نظارت سازمان‌های مسئول بر بازار مریوان حداقلی و ضعیف است

  • کد خبر : 26524
  • 19 دی 1402 - 10:19
نظارت سازمان‌های مسئول بر بازار مریوان حداقلی و ضعیف است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان میزان نظارت و بازرسی سازمان‌های مسئول و متولی بر وضعیت بازار مریوان را حداقلی عنوان کرد و بر تلاش و جدیت بیشتر در این بخش تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حسین رحیمیان در جریان سفری یک روزه به شهرستان مریوان، ضمن دیدار با مسئولان این شهرستان خواستار تشدید نظارت ها بر بازار در مریوان شد.

رحیمیان در دیدار با فرمانده هنگ مرزی شهرستان، آخرین وضعیت حوزه مقابله با قاچاق کالا در مرز این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و از آمادگی تعزیرات حکومتی در راستای بررسی سریع پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز خبر داد.

دیدار با دادستان مریوان و نشست با فرماندار این شهرستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل تعزیرات حکومتی به شهرستان مرزی مریوان بود.

وی در دیدار با اسماعیل احمدی فرماندار شهرستان مریوان ضمن تقدیر از توجه ویژه وی به موضوع تعزیرات، گفت: برگزاری جلسات مستمر کمیسیون امور هماهنگی تعزیرات حکومتی در شهرستان مریوان یک امر لازم و ضروری است.

رحیمیان با بیان اینکه میزان پرونده های وصولی از سوی سازمان های مسئول در مریوان بسیار پایین است، افزود: در ۹ ماهه امسال ۳۳ پرونده از سوی سازمان جهاد کشاورزی، ۵۸ پرونده صمت، ۶۵ پرونده اتاق أصناف و ۹۵ پرونده از سوی شبکه بهداشت و درمان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که این میزان پرونده نشان دهنده ضعف در حوزه نظارت بر بازار است.

وی با اشاره به تعامل مناسب ادارات و سازمان های مسئول با تعزیرات حکومتی در شهرستان مریوان، بیان کرد: انتظار می رود که در سایه این تعامل و همکاری نظارت ها بر بازار مریوان تشدید شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: در ۹ ماهه سال جاری هیچ گونه پرونده ای از سوی آموزش و پرورش، تاکسیرانی و اداره ورزش و جوانان به تعزیرات ارسال نشده است و این موضوع باید مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد.

وی بر انجام گشت های مشترک بر بازار مریوان از سوی روسای ادارات جهاد و صمت و نماینده اتاق أصناف با همراهی قاضی شعبه سیار تعزیرات حکومتی تاکید کرد و گفت: این حضور در بازار باعث آرامش بیشتر می شود.

وی ضمن تقدیر از تعامل و همکاری دادستان مریوان، یادآور شد: تشکیل جلسات تخصصی با حضور قضات دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی در دستور کار قرار گرفته و انتظار می رود که این مهم در مریوان نیز مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

در جریان این بازدید از شهرستان مریوان که معاون توسعه منابع انسانی استان نیز حضور داشت، با ۱۰ نفر از ارباب رجوع تعزیرات شهرستان مریوان نیز دیدار شده و موارد آنها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

بازدید مدیرکل از شهرستان های استان کردستان همچنان ادامه دارد و در طول ۱۰ روز اخیر از وضعیت شهرستان های سقز، بانه، دیواندره و مریوان بازدید به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26524
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.