حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
یادداشت؛

منافقین و جنایت‌هایی که از صفحه تاریخ پاک نخواهد شد

  • کد خبر : 12359
  • 27 خرداد 1402 - 11:42
منافقین و جنایت‌هایی که از صفحه تاریخ پاک نخواهد شد
جنایت و خون‌ریزی با نام منافقین در تاریخ انقلاب اسلامی آمیخته شده است و خوش‌خدمتی آنان به رژیم بعث عراق منافقین را به بازوی راست صدام حسین تبدیل کرده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منافقین با نام سازمان مجاهدین خلق علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقداماتی مسلحانه به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه و مقابله با نظام نوپایی بودند که برای نخستین بار در برابر استکبار جهانی ایستاده بود.

منافقین با اقدامات مسلحانه به دنبال ترور و مقابله با افراد متدین بودند و با حمله به شهرهای مرزی کشور خون بسیاری از جوانان و کودکان و زنان بی گناه را به روی زمین ریختند که نمونه آن در حمله به بیمارستان سرپل ذهاب بود که بسیاری از بیماران و مجروحان جنگی را به شهادت رسانیدند.

این گروه تروریستی که به عنوان بازوی راست دشمن در طول هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران اسلامی دست به اقدامات جنایتکارانه می‌زد نه تنها ترور و کشتار مردم را در دستور کار خود قرار داده بود بلکه بمب گذاری، جاسوسی برای رژیم بعث عراق، ذخیره سلاح در خانه‌های تیمی، شرکت در تجمعات خشونت‌آمیز غیرقانونی، تخریب اموال عمومی، و ایجاد ناامنی در مرزهای غربی کشور را نیز مدیریت می‌نمود و در همکاری با احزاب و گروهک‌های تجزیه‌طلب نیز نقشی اساسی داشت.

تهدید مردم از یک سو و ترور ۱۷ هزار نفر از مردم ایران تنها بخشی از جنایات بیشمار گروهک تروریستی منافقین بود که در خوش خدمتی به رژیم بعث و استکبار جهانی انجام شده بود.

۲۸ خرداد سال ۶۷ سالروز هجوم وحشیانه گروهک تروریستی منافقین به شهر مهران بود که پس از ورود به شهر با دعوت از خبرگزاری‌های خارجی دست به راه‌اندازی یک برنامه بزرگ تبلیغاتی زدند و سرکرده این گروهک تروریستی پس از عملیات، مدعی شد که وقتی در یک عملیات، شهری تصرف می‌شود، بنابراین دسترسی به تهران مشکل نخواهد بود. از این رو شعار «امروز مهران، فردا تهران» را سر دادند.

منافقین در این عملیات با لباس سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مهران حمله کردند و این در حالی بود که ارتش عراق نیز با ۵۳۰ حمله هوایی و به‌کارگیری گازهای اعصاب علیه رزمندگان و نیز حمله با بالگردهای توپدار، این عملیات را پشتیبانی کرد.

اما منافقین به‌دلیل ناتوانی در برابر حملات احتمالی رزمندگان، ناچار شدند مواضع اشغالی را در تاریخ یکم تیرماه به نیروهای عراقی واگذار کنند.

همزمان با این اقدام، نیروهای لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین(ع) به نیروهای عراقی حمله و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی از مهران کردند، بدین‌ترتیب مهران طی سه چهار روز از اشغال منافقین و ارتش عراق درآمد.

یاداوری جنایت های منافقین و خوش خدمتی های آنان به رژیم بعث عراق نه تنها یک ضرورت برای جوانان و نسل جدید انقلاب اسلامی است بلکه یکبار دیگر این مسئله را به ذهن انسان متواتر می کند که درخت انقلاب اسلامی چگونه با خون جوانان انقلاب به درختی تنومند و استوار تبدیل شده است

یادداشت: علی احمدی پور

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12359
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.