حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

منافقین به دنبال تصاحب قدرت در ایران اسلامی بودند

  • کد خبر : 12444
  • 28 خرداد 1402 - 8:01
منافقین به دنبال تصاحب قدرت در ایران اسلامی بودند
ماموستای اهل سنت کردستان گفت: منافقین و سران آنها فکر می‌کردند که کشور وارد جنگ شده و ثبات سیاسی در کشور وجود ندارد پس بهترین راه ممکن ایجاد ناامنی و تخریب گسترده جهت براندازی نظام و انقلاب اسلامی است که بعد از آن قدرت در کشور به دست آنها بیفتد.

ماموستا احمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه سازمان مجاهدین خلق بعد از ۳۰ خرداد سال ۶۰ ماهیت تروریستی خود را برملا کرد و به گروهک منافقین معروف شد، اظهار داشت: این سازمان از جمله گروه‌های معارض نظام جمهوری اسلامی است که بیش از دیگر گروه‌ها سابقه اقدامات نظامی و تروریستی علیه ملت ایران را در کارنامه دارد.

وی با بیان اینکه این ترورها و فعالیت‌های نظامی نه به شکل مستقل، بلکه علناً در هماهنگی کامل با رژیم بعث صدام اجرا می‌شد افزود: در شرایطی که ایران اسلامی در جنگ تحمیلی قرار داشت و شرایط در مرزهای کشور نابسامان بود، گروهک تروریستی منافقین نیز با دشمن همکاری می‌کرد و اهداف دشمن را دنبال می‌نمود.

این ماموستای اهل سنت با اشاره به اینکه در روزهای پایانی خرداد سال ۱۳۶۷ منافقین به کمک ارتش عراق به مهران و دهلران که در کنترل پدافند ارتش قرار داشت حمله کردند، خاطر نشان کرد: در بهار همین سال بعد از نشست محرمانه رجوی و صدام، تجهیزات سنگینی در اختیار منافقین قرار گرفت و افسران عراقی آموزش فشرده‌ای را برای آنها برگزار کردند.

وی گفت: استکبار جهانی بعد از انقلاب اسلامی با حمایت های همه جانبه از صدام می خواست این انقلاب را از بین ببرد و منافقین نیز برای حفظ و بقای خود فرصت را مناسب دیدند و به حمایت از صدام در آمدند.

ماموستا بختیاری بیان داشت: زمانی که دشمن در سال پایانی جنگ تحمیلی، رویای خود را از دست رفته می‌دید منافقین را علیه ملت ایران اسلامی مسلح نمود و در طول چند ماه ۳ عملیات گسترده در کشور اجرا کردند و در پی همین عملیات ها نابودی خود را نیز رقم زدند.

به گفته وی منافقین در ۲۸ خرداد سال ۶۷ با کمک و پشتیبانی ارتش عراق در عملیات «چلچراغ» و با شعار «امروز مهران، فردا تهران»، مهران را اشغال کردند، اما چند روز بعد با حمله رزمندگان و نیروهای بومی، مهران از اشغال منافقین و ارتش عراق درآمد. این ماموستای کردستانی افزود: قطعاً منافقین و سران آنها فکر می‌کردند که کشور وارد جنگ شده و ثبات سیاسی در کشور وجود ندارد پس بهترین راه ممکن ایجاد ناامنی و تخریب گسترده جهت براندازی نظام و انقلاب اسلامی است که بعد از آن قدرت در کشور به دست آنها بیفتد،منافقینی که اگر کارنامه آنها را مرور کنیم پی خواهیم برد که بیشترین ظلم را در حق زنان کرده اند و زنان را ابزاری برای رسیدن به خواسته های شهوانی خود قرار داده اند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12444
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.