حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ملت ایران هنوز در حال تکمیل الگوی جذاب جمهوری اسلامی است/امروز خودمان را با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می کنیم

  • کد خبر : 6315
  • 20 بهمن 1401 - 11:53
ملت ایران هنوز در حال تکمیل الگوی جذاب جمهوری اسلامی است/امروز خودمان را با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می کنیم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز خودمان را با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می کنیم و شاهد فتح قله های علم و تکنولوژی توسط جوانان ایرانی هستیم.

به گزارش خبرنگار کردتودی، سردار سلیمانی روز پنج شنبه در اجتماع بزرگ مردم سنندج در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ در تاریخ جهان محسوب می شود چرا که در دوران پهلوی شاهد تحقیر ملت ایران توسط بریتانیایی ها و آمریکای ها بودیم.

وی افزود: ملت ایران هیچگونه نسبتی با حکومت پهلوی و رضاخان نداشتند و با سرکوب قیام های آزادی خواهانه مردم ایران و حمایت انگلیس ها به سلطنت رسید.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ملت ایران را در مقابل اشغالگران روس و انگلیس تنها گذاشت و ارتش ۱۲۵ هزار نفری وی در مقابل اشغالگران اقدامی نکردند.

وی افزود: در یک دهه پادشاهی رضاخان شاهد سرکوب ایلات و عشایر بودیم و در شهریور سال ۱۳۲۰ کشورما تسلیم اشغالگران شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: پس از دو سال از اشغال ایران سران انگلیس، آمریکا و شوروی شاهد جلسه سران متفقین بودیم و محمدرضا پهلوی به محل جلسه نموده و به آن ها ادای احترام کرد اما با بی محلی سران متفقین مواجه شد چون یک حکومت دست نشانده بود.

سردار سلیمانی افزود: اگر حکومتی دست نشانده باشد تمام منافع ملی را تقدیم دشمنان می کند و اهدای میلیون ها بشکه نفت ایران به غربی ها از جمله خیانت های رژیم پهلوی است.

وی خاطرنشان کرد: ده ها هزار مستشار آمریکایی در نهادهای مختلف کشور نفوذ کرده بودند و برای سرنوشت ملت ایران تصمیم گیری می کردند.

سردار سلیمانی افزود: اگر بخواهیم فهرست ظلم ها و تحقیرهایی که انگلیسیها و آمریکا ها علیه ملت ایران انجام داده اند نیاز به ساعت ها و روزها زمان است.

وی اظهار داشت: شرایط بهداشت و درمان، نرخ باسوادی، صنعت، کشاورزی کشورمان در دوران پهلوی اسفناک بود و امروز خودمان را با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز در فناوری های پیشرفته و حوزه بهداشت و درمان جزو کشورهای برتر دنیا هستیم و این دستاوردها بیشمار است.

سردار سلیمانی افزود: امروز دومین قدرت سدسازی دنیا هستیم و سومین رتبه تربیت مهندسین دنیا را داریم.

وی تصریح کرد: نرخ باسوادی کشور به بالای ۹۶ درصد رسیده و دانشگاه های ما ۱۱ برابر شده است و شاهد حضور هزاران دانشجوی خارجی در کشورمان هستیم.

سردار سلیمانی اعلام کرد: رتبه سوم علم نانو، دارای فناوری هسته ای و فناوری پرتاب ماهواره هستیم.

وی افزود: چشم انداز امیدبخشی در عرصه تکنولوژی فضایی در انتظار ملت ایران است و در قدرت دفاعی نیز شاهد بازدارندگی مثال زدنی هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: هیچ قدرتی در دنیا توان مقابله با ایران را ندارد و این از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

سردار سلیمانی در ادامه سخنان خود افزود: جایگاه زنان در انقلاب اسلامی ویژه بوده و در صحنه های مختلف شاهد نقش آفرینی زنان هستیم و این مهم در دوران پهلوی نمودی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت های ارتباطی، برق، گاز، آب و خدمات مخابراتی به دورترین نقاط کشور راه یافته و از این منظر نیز جزو کشورهای پیشرو هستیم.

سردار سلیمانی افزود: ایران مقدر و قوی امروز در مقابل چشمان جهانیان پرچمی برافراشته دارد و همه دنیا از ملت ایران با عظمت یاد می کنند.

وی تصریح کرد: پیروزی ملت ایران در بهمن ۵۷ یک سرآغاز برای افتخارآفرینی های ماست و هنوز در ابتدای مسیر هستیم.

ملت ایران هنوز در حال تکمیل الگوی جذاب جمهوری اسلامی است

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی از ناحیه ارائه الگوی جمهوری اسلامی در دنیا نشر پیدا کرده و مورد استقبال آزادی خواهان و حق طلبان دنیا قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: امروز در غرب هیچ گفتمان رهایی بخشی برای بشریت وجود ندارد اما گفتمان انقلاب اسلامی مورد استقبال قرار گرفته است چون بر مبنای هدایت الهی است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: تحمیل صدها جنگ بر بشریت محصول تمدن غرب است که فقط آمریکا در تاریخ ۲۵۰ساله خود بیش از ۲۵۰ جنگ را بر بشریت تحمیل کرده است و فرانسوی ها و انگلیسی ها و غربی ها نیز آلوده به این جنایات هستند.

وی افزود: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال با آرمان های انقلاب تجدید میثاق می کند و این مهم حاوی پیام های روشنی برای دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حل مشکلات مردم یکی از قله هایی است که با مدیریت باید فتح شود و در حوزه اقتصادی هم از تمام ظرفیت ها به نحو احسن بهره گرفته شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=6315
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.