حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

مشارکت مردمی شرط ضروری جهش تولید است

  • کد خبر : 30712
  • 01 فروردین 1403 - 11:23
مشارکت مردمی شرط ضروری جهش تولید است
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، مشارکت مردمی را شرط ضروری جهش تولید برای یک جامعه قوی برشمرد و گفت: باید ظرفیت‌ها را شناخت و متناسب با آن، وارد صحنه و موضوعی شد که جامعه به آن نیاز دارد.

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو به مردم شهیدپرور استان کردستان و انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار داشت: مشارکت مردم در همه امور، اصل جدی و قطعی انقلاب است چرا که مشارکت شرط ضروری جامعه قوی است که به ایران قوی ختم می‌شود.

ماموستا رستمی بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی، مردم محور همه امور حتی در موضوعات حساسی چون مسائل دفاعی و امنیتی هستند و به عنوان حامیان اصلی این انقلاب در ابعاد مختلف آن، نقش محوری دارند.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه خاطر نشان کرد: سال جهش تولید با مشارکت مردمی قطعاٌ کشور را به قله افتخار خواهند رساند و در این میان مردم و مسئولین باید با وحدت در یک راه و یک هدف در کنار هم قدم بردارند.

ماموستا رستمی مشارکت مردمی را شرط ضروری جهش تولید برای یک جامعه قوی برشمرد و بیان داشت: باید ظرفیت‌ها را شناخت و متناسب با آن، وارد صحنه و موضوعی شد که جامعه به آن نیاز دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شعار سال بیان داشت: باید تلاش برای تولید داخلی و تکیه بر اقتصاد، بیشتر از هر وقتی مورد توجه مسئولین قرار گیرد و در این راه در کنار مردم برای به ثمر نشاندن این شعار تلاش کنند.

ماموستا رستمی افزود: باید با استفاده  و شناخت از ظرفیت‌های مناسب برای تحقق شعار سال وارد عمل شویم چرا که در سیاست اقتصاد مقاومتی از مشارکت آحاد مردم در فعالیت‌های اقتصادی صحبت می‌شود زیرا اگر مردم، دانشوران و شرکت‌های دانش‌بنیان مردمی نمی‌بودند، به این میزان از پیشرفت دست نمی‌یافتیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30712
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.