حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

مسجد و مردم دو مقوله مهم و اثرگذار در پیروزی انقلاب هستند

  • کد خبر : 24593
  • 19 آذر 1402 - 12:33
مسجد و مردم دو مقوله مهم و اثرگذار در پیروزی انقلاب هستند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مسجد و مردم دو مقوله مهم و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اند و راه تداوم این انقلاب و مقابله با دشمنان همین مردم و محلات اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی،جلسه هماهنگی استانی محلات اسلامی صبح امروز با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

در این جلسه فرمانده سپاه بیت‌المقدس اظهار داشت: ما برای رشد و تعالی کشور اقدامات زیادی انجام داده‌ایم که بسیار مهم و ارزشمند بوده است.

سردار گشتاسبی گفت: مسجد و مردم دو مقوله مهم و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اند و راه تداوم این انقلاب و مقابله با دشمنان همین مردم و محلات اسلامی هستند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه خاطر نشان کرد: هر اقدامی که برای تسلی و آرامش خاطر جوانان انجام می‌شود باید از همین محلات صورت پذبرد.

در ادامه عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: برای رسیدن به قله‌های افتخار این کشور همه در حال کار کردن هستند.

وی بیان داشت: باید مسئولین سعی کنند از کلی گویی بپرهیزند و مصداق کارهای خود را به خوبی خروجی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: باید آگاه بود که بسیاری از آسیب‌ها فقط در حاشیه‌ها اتفاق نمی‌افتد بلکه باید کل استان و تمام محلات مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه بیان داشت: باید محلات اسلامی را رصد کرد و از این محلات به عنوان الگو برای سایر محلات استفاده کرد.

در ادامه این جلسه اسماعیل زارعی کوشا اظهار داشت: موضوع محلات اسلامی به نوعی احیا شیوه‌های است که در گذشته تجربه اما به مرور آن را از دست داده ایم و باید در صدد احیا آن باشیم.

وی افزود: در دهه ۶۰ جامعه ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد اما همه آن مشکلات به خاطره خوب تبدیل شد چرا که فاصله میان مردم و متولیان و کارگزاران بسیار کم بود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه حضور متولیان در جامعه باید مردمی باشد افزود: مهمتر از کارکردی که در بین محلات اتفاق می‌افتد روحی در کنار هم بودن و مشارکت کردن در بین مردم بسیار مهم است.

زارعی کوشا بیان داشت: برای احیا محلات اسلامی نقش مساجد الزامی است و با تمرکز بر مسائل زیر و درشت و توانایی بر مشکلات باید نقش بسزایی در بین مردم و در رفع مشکلات مردم انجام شود.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24593
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.