حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رییس مرکز بهداشت سنندج:

مرکز بهداشت سنندج با خاطیان حوزه سلامت برخورد می‌کند

  • کد خبر : 24127
  • 14 آذر 1402 - 8:09
مرکز بهداشت سنندج با خاطیان حوزه سلامت برخورد می‌کند
رییس مرکز بهداشت سنندج با اشاره به پلمپ یک قصابی و یک پیتزایی در این شهر گفت: با افرادی که به هر نحوی امنیت سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، و به نقل از مرکز بهداشت سنندج، محمد شاه‌ویسی اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر فعالیت اصناف، بازرسین مرکز بهداشت سنندج یک باب مرکز تهیه عرضه پیتزا و یک باب قصابی را با کسب مجوز قضائی پلمپ کردند.

وی افزود: رسالت کلی مرکز بهداشت سنندج، تأمین سلامت و حفظ این ودیعه الهی و برخورد قانونی با افرادی است که به هر نحوی امنیت سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

رئیس مرکز بهداشت سنندج تصریح کرد: در برخورد با افرادی که موازین بهداشتی و قوانین و مقررات آن را نادیده می‌گیرند هیچ‌گونه اغماض و چشم پوشی و گذشتی نداشته و برابر قانون با خاطیان برخور خواهیم کرد.

رئیس مرکز بهداشت سنندج افزود: در این راستا بازرسین و کارشناسان بهداشت محیط این مرکز در استمرار فعالیت‌های نظارتی خود بر اماکن و مراکز مختلف به‌ویژه مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی و غذای آماده ضمن بازرسی‌های صورت گرفته یک باب پیتزا فروشی بنام و مشهور شهر سنندج را که خلاف رعایت موازین بهداشتی فعالیت کرده پلمپ و ضمن کسب مجوز قضائی نسبت به پلمپ این محل اقدام کرده و متصدیان مکان ذکر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام مسئول گفت: در جریان همین بازدیدها یک باب قصابی نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت محیط کار و عدم توجه به اخطاریه‌های قبلی و تذکرات بازرسین بهداشت محیط یک مرکز عرضه گوشت (قصابی) نیز پلمپ شد.
رئیس مرکز بهداشت سنندج افزود: این اقدام‌ها در اجرای ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی و توزیع مواد غذایی و با کسب مجوز قانون با حضور نماینده قضائی مرکز به انجام رسیده است.

شاه‌ویسی گفت: هدف این مرکز تأمین سلامت برای آحاد جامعه در هر زمان بوده و این مهم با اقدامات نظارتی و اجرایی مرکز بهداشت و همراهی و همدلی شهروندان میسر خواهد بود.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات، مسائل و معضلات بهداشتی و همچنین انتقادات؛ نظرات و پیشنهادات سازنده خود از عملکرد این مرکز را از طریق سامانه تلفن گویای ۱۹۰ به صورت شبانه‌روزی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24127
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.