حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مردم کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی سابقه درخشان به یادگار گذاشته است

  • کد خبر : 26224
  • 13 دی 1402 - 16:58
مردم کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی سابقه درخشان به یادگار گذاشته است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با اشاره به اینکه مردم کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی سابقه درخشان به یادگار گذاشته، یادآور شد: به برکت وجود مقام معظم رهبری و انسجام و وحدت ملت فهیم و نگهبان انقلاب یک نظام مقتدر، پویا با هدف و با انگیزه های متعالی است که برای پیگیری خواسته های خود در حال مجاهدت هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام، اظهار داشت: اکنون همه ما در یک شرایط بسیار خاصی قرار داریم و در سالیان اخیر دائما روزها و ماه‌ها حوادث سخت و سنگینی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی گفت: یکی از نعمت‌های خداوند متعال و جریان‌های موفق و پرافتخار در جهان کنونی، نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با بیش از ۴۰ سال ایثار، مقاومت، جهاد و استقامت در مقابل همه ابرقدرت‌ها و استکبار به دلیل زیاده‌گویی، همه میدان‌ها را تجربه کرده و همچنان محکم و استوار ایستاده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه مردم در کنار امامین انقلاب جانانه در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاده و برای ماندگاری و ثبات نظام جانشان را در طبق اخلاص گذشته و این واقعت بر همگان مشهود است، تصریح کرد: فراتر از این‌ بر همه ملت‌های عالم روشن است که اگر جبهه‌ای، حرکت، مقاومت، فرهنگی و ایثاری ظهور داده شده به برکت و از دامان انقلاب اسلامی بوده است.

وی با ذکر اینکه امروز انقلاب اسلامی به عنوان مهد جبهه مقاومت و تلاش در مقابل دشمنان ایستاده است، عنوان کرد: اساتید و جامعه دانشگاهی نیز در میدان علم هستند. باید خودمان را با واقعیت‌های عالم هماهنگ کنیم، چرا که در طول ۴۵ سال گذشته عمر با برکت انقلاب اسلامی به برکت حضور ارزشمند مردم در کنار امامین انقلاب و اتحاد و همدلی، فرهنگ و دو جهان متفاوت در عالم شکل گرفته که جبهه مقاومت و باطل است.

گشتاسبی با اشاره به اینکه این دو جبهه در حال مبارزه برای تثبیت خودشان هستند، افزود: در این شرایط راه برگشتی نداریم، باید جبهه مقاومت که از ارزش‌های الهی، اسلامی، معنوی، انسانی و قرآنی برگرفته شده، در عالم فراگیر شود و برای نابودی جبهه استکبار میدان را ترک نکنیم.

وی با یادآوری اینکه برای تثبیت انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز و رزمنده تقدیم شده است، بیان کرد: هر گونه کوتاهی و سهل‌انگاری مساوی پاسخ‌گویی به پدران و مادرانی است که فرزندانشان برای این کشور جان داده‌اند.

دنیای استکبار یک جهان مردود و منحرف از همه اخلاقیات انسانی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان دنیای استکبار را یک جهان و جبهه کهنه، مردود، پوسیده و منحرف از همه اخلاقیات انسانی خواند و خاطرنشان کرد: این مزدوران در مقابل همه دیدگان عالم بهترین فرزندان کوچک و بزرگ دنیای اسلام را قتل عام کرده و سکوت می‌کنند و امروز دایه حقوق بشر آنان گوش عالم را پر کرده است، اما در کف میدان رذالت، پستی و زشت‌ترین حرکت را از آنان می‌بینیم.

وی ادامه داد: این‌ روزها سران آمریکا به حمایت از رژیم صهیونیستی به میدان آمده تا جوانان فلسطینی را قتل عام کنند، امروز نه تنها ملت‌های مسلمان از اتفاقات اخیر غزه ناراحت و گله‌مندند، بلکه ملت‌های آمریکا و اروپا نیز از آن همه جنایات خشمگین و در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنان ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه در مقابل جبهه باطل؛ جبهه مقاومت حضور داشته که برای آزادی، حریت، شرف، انسانیت، اخلاق و مدیریت در حال تلاش و جهاد هستند، یادآور شد: این جبهه دنبال عدالت، آزادی و استقلال است در حالی‌ که دشمنان دنبال خون ریختن هستند.

کارنامه کردستانی‌ها در دوران دفاع مقدس درخشان است

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان در دوران دفاع مقدس کارنامه بسیار درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند، تصریح کرد: وقتی در همین استان به محضر خانواده‌های معظم شهدا می‌رویم، از صلابت، صبر، ایثار، بزرگی، منش، پایداری و مقاومت این عزیزان شرمنده می‌شویم که این رویکرد برگرفته از اسلام نابی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت برای تثبیت آن تلاش می‌کنند.

گشتاسبی با ابراز اینکه همه این ۴۰ سال مبارزه را در گام نخست انقلاب اسلامی تجربه کردیم؛ چه تلخ و چه شیرین عنوان کرد: امروز به برکت همین مردم بصیر، انقلابی، مجاهد و حافظ دستاوردها در گام دوم انقلاب اسلامی نیز دست در دست هم داده و با وحدت، اتحاد و پیروی از فرامین رهبری به فضل خداوند؛ نظام جمهوری اسلامی همواره مقتدر، پویا، بانشاط، با هدف و با انگیزه خواهد ماند و برای تثبیت جبهه انقلاب در عالم کمک خواهد کرد.

وی خطاب به جامعه دانشگاهی، با یادآوری اینکه امروز وظیفه خطیری بر عهده داریم، هشدار داد: تلاش شبانه‌روزی دشمنان این است که تمام جریان‌سازی‌های عالم را به پای جمهوری اسلامی گذاشته تا بلکه با دروغ‌پراکنی، جنگ ترکیبی، تحریم و ترور سرداران در جبهه مقاومت به اهداف شوم خود برسند، راه مقابله با این تفکر «هوشیاری، انسجام و همراهی ملت در کنار نظام» است.

همه با هم برای عبور از پیچ‌های سخت تلاش کنیم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: شهید سلیمانی هیچی برای خود نگذاشت و تابع تمام عملیات‌های دوران دفاع مقدس و فرامین رهبری بود. بهترین یاران در کنارش به شهادت رسیدند اما حاج قاسم ماند و در مکتب امام و رهبری تربیت و راه آنان را ادامه داد تا از مظلومان عالم دفاع کند. حضور گسترده مردم در چهارمین سالگرد شهادت سلیمانی در کرمان نشان از اراده، انگیزه و پشتوانه الهی است.

وی با قدردانی از حضور همه مردم کردستان در مناسبت‌ها و مراسمات مختلف گفت: استقبال بالای مردم در سفر ریاست جمهوری، تشییع پیکر مطهر شهدا و تجمعات محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه ملت فلسطین، بیانگر یک حضور آگاهانه برای مشارکت بالا و خلق حماسه در انتخابات امسال است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه هر کسی که برای اعتلا و سربلندی نظام و حل مشکلات مردم تلاش کند، برایمان ارزشمند و قابل تقدیر است، یادآور شد: همه با هم باید برای عبور از پیچ‌های سخت تلاش کنیم. ما برای استمرار انقلاب و هویت خودمان خون می‌دهیم همانگونه که فلسطینینان در ۷۵ سال گذشته بیش از ۱۲۰ هزار شهید و در چندماه اخیر حدود ۲۲ هزار شهید داده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26224
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.