حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مردم کردستان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا می‌کنند

  • کد خبر : 23127
  • 02 آذر 1402 - 11:08
مردم کردستان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا می‌کنند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در آیین گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی استان کردستان ، گفت: کردستانی‌ها برای وطنشان، دین، خاکشان امام، رهبری و سربلندی نظام، قامت بلند ایستاده‌اند و جان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که در دادگستری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام اظهار داشت: بسیجیان دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارند.

 

وی گفت: وجود امام راحل(ره) یک نعمتی برای مردم عزیز ایران بوده و خواهد بود، امامی که با اخلاص و توکل بر خدا وارد میدانی شد که ثمره آن مجاهدت و ایثار، وجود نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: امام راحل(ره) به زیبایی و دوراندیشی متوجه حرکت عظیم الهی خود و ملت و مردمی که می‌بایست انقلاب را هدایت کنند، شد و با پشتیبانی ملت، دشمنان را شکست دادند.

 

انقلاب اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است

وی بیان کرد: آیندگان به خوبی قضاوت خواهند کرد که انقلاب اسلامی در عالم نظیر ندارد چراکه همه انقلاب‌ها به یک نوعی در یک بازه زمانی تحت تاثیر و انحراف قرار گرفته‌اند اما جمهوری اسلامی ثابت قدم است.

 

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در ۴۵ سال اخیر با پشتیبانی مردم و تلاش برای حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) شکل گرفته و همچنان بر سر اهداف خود مانده و در حال مبارزه و جهاد است.

وی تشکیل فرمان بسیج در کشور را یکی از اقدامات معجزه‌آسا امام‌راحل(ره) خواند و اظهار کرد: امام برای نخستین بار کلمه بسیج را در سفارت آمریکا که در حال تلاش برای مقابله با ایران اسلامی بودند، صادر کردند.

 

وی در پایان سخنان خود گریزی به اتفاقات اخیر در فلسطین زد و افزود: رژیم صهیونستی با کشت و کشتار کودکان و زنان مظلوم در غزه پستی و رذالت خود را به دنیا نشان داد. در این جنگ ۴۵ روز اخیر تنها ۳۰ درصد ملت فلسطین وارد میدان شده بودند و با موشک‌های نقطه‌زن با اسرائیلی‌ها می‌جنگیدند، اکنون دشمنان پشت غزه مانده و جرات نمی‌کنند وارد غزه و میدان نبرد شوند.

 

سردار گشتاسبی گفت: این‌روزها اسرائیل در باتلاق شکست گرفتار و دست و پا می‌زنند و پیروزی از آن ملت فلسطین است.

 

تفکر بسیجی قوم و مذهب نمی‌شناسد

حجت‌الاسلام کیومرث امیرخانی، معاون منابع‌انسانی و فرهنگی دادگستری استان کردستان نیز در این مراسم، اظهار داشت: مجموعه دادگستری استان کردستان در راستای وظیفه انقلابی هر ساله این مراسم را باشکوه برگزار کرده و حرکت در این مسیر را یک وظیفه می‌دانیم.

 

وی از نهاد مقدس بسیج به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل(ره) نام برد و گفت: یک زمانی بسیج تنها مربوط به کشور خودمان بود اما اکنون این تفکر در سراسر جهان شکل گرفته و این مکتب همچنان ادامه دارد.

 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان با بیان اینکه جبهه مقاومت با تفکر بسیجی در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی ایستاده است، تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی روز به روز در دنیا خوش می‌درخشد و تا زمانی که این فرهنگ حاکم باشد، کسی نمی‌تواند خدشه‌ای به اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

 

وی با بیان‌ اینکه بسیجی رنگ، مذهب و جنسیت نمی‌شناسد، افزود: تفکر بسیجی قوم و مذهب نمی‌شناسد، همانطور که امروز بسیجیان برای دفاع از حق و حقیقت در هر نقطه‌ای از جهان آماده جانفشانی هستند.

 

حجت الاسلام امیرخانی بیان کرد: خوشبختانه هفته بسیج امسال همزمان با شکست دشمن توسط جبهه مقاومت شد که این مهم نشانه تاثیر گذاری تفکر بسیج در دنیای اسلام است.

 

رونمایی از کتاب« ره‌جویان جهاد حق و عدالت» و تجلیل از خانواده‌‌های معظم شهدا، ایثارگران و قضات بسیجی دادگستری اسنان کردستان پایان‌بخش این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23127
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.