حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
به مناسبت پاسداشت مقام زن صورت گرفت؛

مراسم اعطای کمک‌های بلاعوض به زنان سرپرست خانوار

  • کد خبر : 26021
  • 12 دی 1402 - 7:57
مراسم اعطای کمک‌های بلاعوض به زنان سرپرست خانوار
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مریوان به مناسبت پاسداشت مقام زن از اعطای کمک‌های بلاعوض جهت اشتغال و توانمندسازی به زنان سرپرست خانوار از طرف دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، ظهر امروز صیاد احمدی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مريوان ضمن پاسداشت هفته زن در مراسم  اعطای کمک‌های بلاعوض به زنان سرپرست خانوار که با حضور فرماندار، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسئولین شهرستان در ساختمان کمیته امداد این شهرستان برگزار شد، گفت: این مراسم به مناسبت پاسداشت هفته زن با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، زنان سرپرست خانوار مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند، می‌باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مریوان اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت هفته زن یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال اعتبارات بلاعوض جهت اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار دارای فرزند از طرف دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اختصاص داده شده است.

احمدی پور بیان کرد: در این مراسم ۳ طرح چرخ خیاطی و گلدوزی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و نیز ۳ طرح گیوه بافی به زنان سرپرست خانواری که دارای مجوز و توانایی انجام کار را داشتند اهداء گردید.

وی گفت: این خانوارها با بهره‌مندی از تسهیلات پرداختی، در حوزه‌های مختلف به ویژه خیاطی و گیوه بافی بتوانند شغل ایجاد کنند و کمترین وابستگی‌ها را به نهادهای دولتی و حتی بخش خصوصی داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان ابراز داشت: در پرونده معیشتی یا امداد این خانوارها هیچ گونه تغییری داده نمی‌شود و فقط کمک بلاعوض می‌باشد و بقیه خدمات کمیته امداد شامل حال آنها می‌شود.

در این مراسم از زنان دارای سه الی چهار فرزند تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26021
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.