حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرماندار سروآباد:

مدیران از طرح‌های تولیدی سروآباد برای ایجاد اشتغال حمایت کنند

  • کد خبر : 22385
  • 25 آبان 1402 - 10:14
مدیران از طرح‌های تولیدی سروآباد برای ایجاد اشتغال حمایت کنند
فرماندار سروآباد گفت: مدیران شهرستانی باید با جذب سرمایه‌گذاران زمینه حمایت از طرح‌های تولیدی و ایجاد اشتغال را در این شهرستان فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، حسن زارعی در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران شهرستانی اظهار کرد: دولت تمام توان و تلاش خود را برای خدمت رسانی برای مردم به کار بسته ولی متأسفانه همین اقدامات اطلاع رسانی نمی‌شود.

وی افزود: وظیفه مدیران شهرستانی بیان عملکرد و اقدامات دولت و اطلاع رسانی آن در سطح جامعه است و لازم است که مردم از اقدامات و عملکرد دولت باخبر و آگاه باشند.

فرماندار شهرستان سروآباد با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد جمعیت شهرستان روستایی هستند، گفت: انتظار داریم که اگر مردم ساعت ۱۵ عصر هم برای پیگیری کارهای خود بیایند مدیران شهرستانی پیگیر درخواست‌های آنها باشند.

وی با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب که فرموده بودند به داد روستاییان برسید که زبان شکایت ندارند، تاکید کرد: خدمت به مردم به ویژه به مردم این شهرستان که مردمانی نجیب و مرزدار و انقلابی هستند یک وظیفه مهم و اولویت مدیران شهرستانی است.

مدیران برای پیشبرد اهداف نظام برنامه عملیاتی داشته باشند

فرماندار شهرستان سروآباد خطاب به مدیران شهرستانی گفت: لازم است که تمامی مدیران برنامه عملیاتی داشته باشند و برای خدمتگزاری بیشتر و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب یک برنامه کامل و دقیق داشته باشند و در جلسات بعدی شورای اداری مهمترین برنامه‌ها و اقدامات انجام شده را گزارش دهند.

وی با اشاره به جلسه رفع موانع تولید و مصوبات این جلسه استانی گفت: خوشبختانه در این جلسه مصوبات خوبی به تصویب رسید و طرح‌ها و پروژه‌های خوبی برای شهرستان مصوب شد و انتظار می‌رود که مدیران شهرستانی برای سرمایه گذاران آسان کاری کنند و با حمایت از طرح‌های تولیدی زمینه تولید بیشتر و ایجاد اشتغالزایی در شهرستان را رقم بزنند.

فرماندار شهرستان سروآباد خدمت به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: وقتی مقام معظم رهبری خود را خادم این مردم می‌داند وظیفه ما مسئولان و مدیران شهرستانی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است و باید این فرموده مقام معظم رهبری را سرلوحه کاری خود قرار دهیم و در راه خدمت به مردم سهل انگاری و کوتاهی نداشته باشیم.

زارعی بر ضرورت پیگیری اعتبارات اختصاص یافته به ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و افزود: لازم است که مدیران شهرستانی پیگیر اعتبارات دستگاه اجرایی خود باشند و از طریق ادارات کل خود پیگیر اعتبارات خود باشند و در جلسات بعدی شورای اداری گزارش دهند.

فرماندار شهرستان سروآباد در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و از مدیران شهرستانی خواست زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

در ادامه هر کدام از مدیران شهرستانی به بیان مهمترین دیدگاه‌ها و مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22385
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.