حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

مجموعه بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی نماد کارآمدی در کشور است

  • کد خبر : 10831
  • 27 اردیبهشت 1402 - 11:10
مجموعه بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی نماد کارآمدی در کشور است
زارعی کوشا استاندارکردستان گفت: افتخارمی کنیم به اینکه امروز مجموعه سپاه و بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی نماد کارآمدی در کشور است چرا که در جهاد تبیین وظیفه متولیان و مسئولان چیزی جز تحقق کار آمدی و خدمت به مردم نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، استاندار کردستان صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه آب رسانی به روستای مالوجه  از توابع شهرستان قروه که با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انجام شده اظهار داشت: امروز سپاه و بسیج سارندگی با تلاش درطرح های آبرسانی شرب روستایی در کشور به مرحله بهره برداری و افتتاح رسیده است و تلاش بسیج تا رساندن آب شرب به آخرین روستای دارای مشکل ادامه خواهد یافت.

 

زارعی کوشا بیان داشت: در این طرح ۱۶۹ روستا برنامه هدف ما است که با این  کار جهادی و قرارداد ۲ ساله این پروژه در مدت زمان کمتر از یک سال به بهره برداری برسد که بخشی از نگرانی و دغدغه مردم در مورد تنش آب با این کار جهادی محقق شود.

 

وی افزود: به لطف الهی در حوزه های وزارت نیرو در یک سال گذشته شاهد یک اقدام بزرگ و جهادی بودیم و با این کار پروژه های که سال های گذشته بر زمین مانده بود را فعال کردیم که در این میان پروژه انتقال آب از سد آزاد  به تصویه خانه سنندج که  کار بسیار بزرگی بود به سرانجام رسید که  در این پروژه بیش از ۶۰۰ هزار نفر از مردم استان از این موضوع بهرمند شدند.

 

زارعی کوشا گفت: در پی توافقی که در این باره  با وزیر جهادی نیرو صورت گرفت پرژه  آبرسانی در همین سال و تا قبل از پایان سال محقق خواهد شد و آب به سایر شهرستانها انتقال خواهد یافت.

 

استاندارکردستان در ادامه خاطر نشان کرد: در بحث محرومیت زدایی مانند راه روستایی، تامین بهداشت و زیر ساخت های تامین امنیت استان هم قراردادهای صورت گرفته که با سرعت و توانمندی در حال اجرا است.

 

زارعی کوشا بیان داشت: افتخارمی کنیم به اینکه امروز مجموعه سپاه و بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی نماد کارآمدی در کشور است ودر جهاد تبیین وظیفه متولیان و مسئولان چیزی جز تحقق کار آمدی و خدمت به مردم نیست.

 

استاندار گفت: نوکری و خدمت به مردم از شعارهای سازنده دولت سیزدهم و رییس جمهور مردمی بوده است و سپاه و بسیج افتخار دارند در کنار دولت و مجلس در خدمت مردم کشور هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10831
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.