حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

ماموستایان کردستان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند

  • کد خبر : 15318
  • 24 مرداد 1402 - 7:29
ماموستایان کردستان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند
روحانیون طلاب و روحانیون استان کردستان در محکومیت حمله عوامل کوردل به حرم و زائرین حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، روحانیون طلاب و روحانیون استان کردستان در محکومیت حمله عوامل کوردل به حرم و زائرین حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: “اقدام تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی (علیه السلام) که منجر به شهادت و مجروح شدن تع داد از هموطنان عزیزمان گردید ملت ایران را اندوهگین و متأثر ساخت.محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ توسط روحانیون کردستان

این اقدام تروریستی ضمن اثبات جنایات گروه‌ها تروریستی، بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساند و طراحان و عاملان این حادثه تلخ و جانسوز، عمق دشمنی خود با مردم ایران عزیز را به جهانیان نشان دادند.

این حوادث نه تنها مردم عزتمند و مقاوم ایران را از ادامه مسیر انقلاب و اسلام ناامید نمی‌سازد بلکه موجب می‌شود با وحدت هر چه بیشتر در راستا اعتلای ایران اسلامی، آرمان‌های والای امامین انقلاب و شهدا عزیز گام بردارند.

بی تردید دشمن همواره سعی می‌نماید با ایجاد بحران و تنش، کام ملت ایران را تلخ و و افکارعمومی را از کانون توجه به موفقیت‌ها و دستاورد‌های ملی و دیپلماسی فعال در سطح بین الملل منحرف و با اقدامات کور، از ملت هوشمند که در مراسمات و مناسبت‌ها با بصیرت و مقتدرانه و با شکوه و پر شور شرکت منمایند؛ تفرقه و دو دستگی ایجاد نماید.

طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان ضمن محکومیت این اقدام کوردلانه که محصول طراحی افکار پلید و عوامل دست پرورده کانون‌ها شیطانی صهیونیستی است، در همدردی با خانواده شهدا و آسیب دیدگان این حادثه اعلام می‌دارد این اقدامات سخیف هیچ خللی در عزم راسخ و وحدت علمی و عملی مردم ایران ایجاد ننموده و از دستگاه‌ها امنیتی و قضایی انتظار می‌رود در اسرع وقت عاملین، آمرین و پشتیبانان این خباثت‌ها را شناسایی و به اشد مجازات برسانند”.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15318
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.