حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیر مسئول مؤسسه قرآن و عترت «شمیم وحی» کردستان خبر داد:

حضور ۳۰۰ کردستانی در کلاس‌های تربیت حافظ قرآن

  • کد خبر : 16647
  • 19 شهریور 1402 - 11:04
حضور ۳۰۰ کردستانی در کلاس‌های تربیت حافظ قرآن
مدیر مسئول مؤسسه قرآن و عترت «شمیم وحی» کردستان از حضور ۳۰۰ کردستانی در کلاس‌های تربیت حافظ قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: تاکنون ۵۳ نفر حافظ قرآن در این مؤسسه موفق به حفظ قرآن شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شکوه کریمی، مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت «شمیم وحی» کردستان، گفت: پروانه فعالیت مؤسسه قرآن و عترت شمیم وحی از سال ۱۴۰۱ از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده و این مؤسسه به صورت رسمی فعالیت خود را در استان آغاز کرده است.

وی افزود: مدیران و مربیان قرآنی این مؤسسه قرآنی سال‌هاست در حوزه قرآن کریم فعالیت درخشانی دارند و همین امر موجب شده در این مدت کم، فعالیت مؤسسه قرآنی شمیم وحی چشمگیر شده و در تربیت حافظ قرآن در استان به یک مؤسسه پیشرو تبدیل شود.

مدیر مسئول مؤسسه قرآنی و عترت «شمیم وحی» کردستان از حضور ۳۰۰ نفر کردستانی در کلاس‌های تربیت حافظ قرآن این مؤسسه خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۵۳ نفر حافظ قرآن در این مؤسسه موفق به حفظ قرآن شده‌اند.

وی با اعلام اینکه در این مؤسسه بنده به عنوان مدیر مسئول، استاد دکتر اسعد نادری دکترای تخصصی قرآن کریم، مفسر و حافظ کل قرآن کریم و عضو هیئت مدیره مؤسسه، استاد مسعود نوری حافظ کل قرآن کریم و مربی حفظ و عاطفه ابراهیمی فعالیت می‌کنیم، افزود: استاد نادری، در دو استان کرمانشاه و کردستان با جذب افراد خاص و خیرین به گسترش فعالیت‌های قرآنی مبادرت می‌‎ورزد.

کریمی با اشاره به اینکه بیشتر فعالیت‌های قرآنی مؤسسه قرآن و عترت شمیم وحی به همت خیرین قرآن اداره می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر خیرین با این مؤسسه بتوانین تعداد حافظان قرآنی بیشتری را در سطح این مؤسسه پرورش دهیم.

وی در ادامه گفت: فعالیت‌های حفظ قرآن مؤسسه قرآن و عترت شمیم وحی در سه رده سنی حافظان بزرگسال، حافظ نوجوان و حافظان خردسال برگزار می‌شود و در پایان هر دوره از کلاس‌های حفظ قرآن از حافظان قرآن تجلیل خواهد شد.

مدیر مسئول مؤسسه قرآنی و عترت «شمیم وحی» کردستان به مراسم تجلیل از ۵۳ نفر حافظ قرآن در هفته جاری اشاره کرد و گفت: اسماء میره‌کی، آرزو اصلانی، نسرین میره‌کی، ژاله ساعدی و اوین محمدی در رده سنی بزرگسالان موفق به حفظ کل قرآن کریم شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی افزود: صبریه باقری حافظ ۲۰ جزء، گلاله الهی، هایده رشیدی، سمیه زاهدی، ژاله صلواتی، روژینا قاسم کریمی، سحر وکیلی، شرمین احمد پناه، سعدیه صوفی و دلشاد رجبی‎‌زاده حافظان ۱۰ جزء، بهاره ذولفقاری، گلاویژ فتحی، معرفت ابراهیمی، تهمینه کاظمی، مهناز محمدی، هایده احمدی، افسانه رحیمی، شه تاو سلیمانی، ریزان کاظمی، پرستو احمدی، خدیجه قوامی، فائزه حمیدی، شهین گویلی و زیبا صفری حافظان ۵ جزء بخش بزرگسالان این مؤسسه هستند.

کریمی بیان کرد: ساینا قادرزاده، سایدا قادرزاده و حسنا میره‌کی در رده سنی نوجوانان حافظ شش جزء و بهار ناظمی جلال، آلا صادقی، سارینا قادری، دیلان شاهمرادی، اوین رضایی و حنی کاظمی نیز از حافظان چهار جزء این مؤسسه هستند.

وی به رده سنی خردسالان اشاره کرد و یادآور شد: در رده سنی خردسالان محمد آرسام صادقی حافظ ۳ جزء و روژا آذر پیرا، آرسام حسینی، تروسکه میره‌کی، نیما مرادی، زانا ظریف، ریبین ولیدی، باران میره‌کی، لیلا عارفی، نیها زارعی، نورا فلاحی، سارا علیمرادی، رومیسا خانی، اوین غریبی و مهنیا عزیزی حافظ یک جزء قرآن کریم هستند که از سوی مؤسسه مورد تجلیل قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16647
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.