حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان مطرح کرد:

لزوم فراهم کردن زمینه جذب و اشتغال فارغ‌التحصيلان دانشگاهی

  • کد خبر : 16849
  • 22 شهریور 1402 - 20:01
لزوم فراهم کردن زمینه جذب و اشتغال فارغ‌التحصيلان دانشگاهی
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه پیروزی، تداوم و استمرار انقلاب اسلامی از دانشگاه نشأت گرفت، گفت: به همین دلیل امروز، هجمه دشمن بر روی نقاط قوت و تاثیرگذار کشور از جمله دانشگاه‌هاست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ظهر امروز در همایش دانشگاه در طراز انقلاب که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، مسئولین همواره در حال تلاش و مجاهدت هستند و اگر پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت بخش عظیم آن را مدیون دانشجویان و نخبگان هستند.

وی با بیان اینکه پیروزی، تداوم و استمرار انقلاب اسلامی از دانشگاه نشأت گرفت، افزود: به همین دلیل امروز، هجمه دشمن بر روی نقاط قوت و تاثیرگذار کشور از جمله دانشگاه‌هاست.

وی گفت: هر چه جلوتر می‌رویم هجمه‌ها در جاهای اثربخشی چون دانشگاه‌ها که نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشتند، بیشتر می‌شود پس اگر جامعه دانشگاهی ما فعال، پویا و هوشیار و آماده به کار باشند قطعا یاس دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: دشمن در جای‌جای مسائل و پیشرفت کشور ما برنامه‌ریزی کرده و تلاش می‌کند که نگذارد به اهداف عالیه خود برسد چرا که دشمن به این باور رسیده است که انقلاب اسلامی با قوت و سرعت مسیر خود را طی کرده و دائما به دنبال مشکل برای کشور عزیزمان هستند.

سردار گشتاسبی یادآور شد: جامعیت و موفقیت کشور ما در گرو تلاش‌های نخبگان و دلسوزان انقلاب است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: دشمن برای یک کشور قوی و با دوام و با استحکام برنامه‌ریزی می‌کند و قشر عظیم دانشگاهی، دانشجویی، دانش‌آموزی و خردسالان را هدف قرار داده است.

وی در پایان گفت: تلاش ما باید بر این باشد که در تمام موقعیت‌ها آرامش ایجاد کنیم تا اقتدار نظاممان حفظ شود و به فضل خداوند این انقلاب اسلامی با استمرار مسیر خود را طی خواهد کرد.

حفظ شان استاد و دانشجو حفظ جایگاه علم است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: حفظ شان استاد و دانشجو بارزترین جلوه حفظ جایگاه علم و علم‌آموزی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در ادامه با بیان اینکه اساتید و دانشجویان سرمایه جامعه هستند گفت: دانشگاه محلی برای ارتقاء مباحث علمی در همه زمینه‌ها است و حفظ شان استاد و دانشجو حفظ جایگاه علم است

وی افزود: تزریق شادی و نشاط به فضای دانشگاه مایه رشد و بالندگی دانشجویان است.

استاندار کردستان هم دراین نشست برخورد شعاری با موضوعات اولویت‌دار جامعه را آسیبی جدی معرفی کرد و گفت: انتظار از دانشگاه این است که مرجعیت جامعه را عهده‌دار شود.

اسماعیل زارعی کوشا با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه جذب و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی ادامه داد: ۹۰ درصد از اشتغال استان در سال گذشته مربوط به افراد دیپلم و پایین‌تر بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16849
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.