حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

قرارگاه محله اسلامی تحقق دولت اسلامی واقعی در هر محله است

  • کد خبر : 10523
  • 23 اردیبهشت 1402 - 8:49
قرارگاه محله اسلامی تحقق دولت اسلامی واقعی در هر محله است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار اظهارداشت: قرارگاه محله اسلامی به دنبال رفع مشکلات هر محله است، قرارگاه محله اسلامی تحقق دولت اسلامی واقعی در هر محله ای است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی، سرهنگ حسین رجب‌پور در همایش فرماندهان پایگاه های بسیج که با محوریت محلات اسلامی در شهرستان بیجار و با حضور فرمانده سپاه بیجار ، امام جمعه شهرستان و سایر مسئولین در سالن اجتماعات شهید رحمانی برگزار شد گفت: تمامی اعضا با هم افزایی یکدیگر می توانند در این طرح به بهترین شکل حضور داشته باشند، قرارگاه محله اسلامی تحقق دولت اسلامی واقعی در هر محله می باشد که مشکلات هر محله را بررسی و آنها را رفع می کند.

وی افزود: ۲۸ اردیبهشت ماه معطر به قدوم رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهرستان بیجار هر ساله به همین مناسبت همایش بزرگ یادیاران برگزار می شود و رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس شهرستان ، خانواده های معظم شهداء ، ایثارگران و جانبازان حضور خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار با بیان اینکه ما باید بدانیم که هدفمان از رفتن به مسجد چیست گفت: مساجد باید محلی برای حضور همه اقشار مختلف مردم باشد و در کنار اقامه نمازهای  روزانه به ارائه خدمات مشاوره ای، اقتصادی، فرهنگی، هنری و رفع مشکلات ساکنان محله بپردازند و مبحث محله اسلامی را باید با جدیت پیگیری کنیم و از مجموعه سپاه  برای تقویت جایگاه و پایگاه اجتماعی و فرهنگی مساجد تقدیر می کنیم.

وی افزود: اگر هیئت امنای مساجد زمینه حضور هرچه بیشتر نسل جوان جامعه را فراهم کنند بدون شک شاهد تعالی روز افزون جامعه خواهیم بود.

در پایان از افراد برتر در راستای تحقق محله اسلامی لوح سپاس و تقدیر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10523
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.