حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انقلاب مثال‌زدنی است

  • کد خبر : 27618
  • 10 بهمن 1402 - 7:39
قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انقلاب مثال‌زدنی است
فرمانده فراجا گفت: قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انقلاب مثال‌زدنی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا دوشنبه‌شب در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: استان کردستان به واسطه خاطرات زیادی که از مردم و رزمندگان، جانبازان و همرزمانم دارم یادآور دو دهه خاطر است.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در دیداری که محضر رهبر معظم انقلاب “مدظله العالی” شرف‌یاب شدم، با ارائه برنامه‌ تدوین شده، مقرر شد که نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظامی کشور به تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکن ظرف ۲ تا ۳ سال  اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در این راستا استان کردستان نیز از جمله استان‌هایی است که در این برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

سردار رادان اضافه کرد: ارزیابی‌ که از عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در حیطه‌های مختلف از جمله حوزه اجتماعی، پیشگیری و ماموریت‌های محوله صورت گرفته است، خوب و رضایت‌بخش است که این نشان از مدیریت مطلوب فرمانده انتظامی و مرزبانی در این استان است.

فرمانده ‌فراجا خاطرنشان کرد: امروزه خوشبختانه دعای حضرت امام(ره) در  حق دستگاه انتظامی مستجاب است و دفتر و کتاب شهادت برای مشتاقان در انتظامی کشور باز است و امروزه همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می‌کنند.

وی بیان داشت: در حادثه تروریستی کرمان، یکی از افسرانمان بعد از زخمی شدن که وضعیت مناسبی نداشت با رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران اهدا شد، یعنی در واقع جانش را برای امنیت مردم داد و اعضای بدنش را برای ادامه حیات بیماران هدیه کرد.

سردار رادان تصریح کرد: خدا را شاکریم که در انتظامی نیروهایی با چنین روحیاتی داریم و انتظار می‌رود که ما را در رسیدن به اهداف دعا خیر کنید تا عاقبتمان ختم به شهادت شود.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انقلاب مثال‌زدنی است.

از نزدیک شاهد مجاهدت حافظان امنیت در استان هستیم

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان صبح با بیان اینکه از نزدیک شاهد مجاهدت حافظان امنیت در استان هستیم، اظهار داشت: نیروی انتظامی با جان و دل در راه امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند و در این راه شهید تقدیم می‌کند.

وی افزود: شورای تامین در استان در سال گذشته و امسال خوب درخشید و پلیس نیز زحمات زیادی متحمل شد و با افتخار در میدان بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: بحمدالله در سایه مجاهدت نیروهای انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در استان حاکم است و این مهم مایه سربلندی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی وجود پلیس را امنیت‌ساز دانست و افزود: شاهد ایثار کارکنان انتظامی در ماموریت‌های گوناگون در طول سال هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین نیز همچون گذشته پلیس استان کردستان در راه آسایش و امنیت زائران شبانه‌روز پای کار بود که ما قدردان این زحمات هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27618
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.