حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

قدردانی مجمع نمایندگان کردستان از حماسه مردم در راهپیمایی۱۳ آبان

  • کد خبر : 2587
  • 14 آبان 1401 - 8:03
قدردانی مجمع نمایندگان کردستان از حماسه مردم در راهپیمایی۱۳ آبان
مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از حضور پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از حضور پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

 

حضور ملت قدرشناس ایران اسلامی در اجتماع بزرگ و ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور تجلی بخش اراده و اقتدار ملی، ظهور غیرت انقلابی ، نمایش وحدت ملی و بصیرت دینی و آزادگی وشجاعت مثال زدنی ایرانیان در مسیر مبارزه با استکبار ، استعمار و استبداد آمریکایی ،اسرائیلی و صعودی بود.

 

امروز  فریادهای رسای ،مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر، در مراسم ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان، نشان خشم مقدس و انقلابی پایان ناپذیر ایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و  نه بزرگ به دشمنان قسم خورده این آب و خاک است که با تمام توان به دنبال ضربه زدن به عظمت و اقتدار ملت ایران اسلامی اند لذا مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس،شورای اسلامی بر خود واجب دانسته تا از این حضور  پرشور مردم و زمان شناسی آنان تشکر وقدر دانی ویژه نماید.

 

حوادث تلخ روزهای اخیر در حمله تروریستی به مرقد شریف حضرت شاهچراغ(ع) و همچنین شهادت و مجروحیت تعدادی از  نیروهای مظلوم مدافع امنیت  در مقابل عناصر مسلح و ایادی استکبار در شهر کرج نیز نشانگر اوج رذالت، شقاوت و درماندگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران است که ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) این اتفاقات چند هفته اخیر را  جنگی ترکیبی نامیدند.

 

مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی از تمامی حافظان و مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات ،از مسئولین امنیتی، انتظامی و قضایی درخواست می نمایند تا  ضمن شناسایی عاملین و مسببین این جنایات با برخورد قاطع زمینه بروز هرگونه ناامنی را از جامعه رفع نمایند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2587
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.