حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

قدردانی از احساس تکلیف رأی اولی‌ها برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند

  • کد خبر : 30013
  • 17 اسفند 1402 - 8:08
قدردانی از احساس تکلیف رأی اولی‌ها برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند
مراسم اختتامیه یادواره شهدا در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و از احساس تکلیف رأی اولی‌ها برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، نعمت‌اله مرادی مدیر آموزش‌و پرورش مریوان در مراسم یادواره شهدا، برگزاری یادواره شهدا و یادکردن از رشادت‌های رزمندگان را افتخار حقیقی دانست و افزود: آموزش‌و‌پرورش مریوان ۹۰ شهید را تقدیم انقلاب و اسلام نموده است.

وی در ادامه با اشاره به عجین شدن مردم شهرستان مریوان با شهدا به برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا شده در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدا در طول سال تحصیلی گریزی زد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و تقدیر از دانش‌آموزان جامعه هدف جزئی از برنامه‌های اجرا شده بوده است.

مرادی در پایان سخنان خود با اشاره به حضور گسترده دانش‌آموزان رأی اولی شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند و تقدیر از احساس تکلیف آنان برای مشارکت در این انتخابات در برهه حساس کنونی، این حضور را دارای پیام مهمی خطاب به دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: دانش‌آموزان آینده ساز ایران اسلامی هستند.

نوع زندگی‌ شهدا برای جامعه‌ی ما قابل تکریم و محترم است

در ادامه مراسم اسماعیل احمدی فرماندار شهرستان در این آیین با اشاره به اهمیت و قابل تحسین بودن برگزاری یادواره شهدا به صورت مدرسه محوری گفت: همه ما وظیفه داریم به شهدا با دیده احترام و تکریم بنگریم و آنان را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم.

احمدی در ادامه با تأکید بر تفاوت کیفیت آرزوها و دلبستگی انسان‌ها، شهدا را دارای ارزش کامل در نظام خلقت هستی برشمرد و خاطرنشان نمود: ارزش انسان به آرمان‌ها و ارزش‌هایی که برای خود تعریف می‌کند سنجیده می‌شود.

وی در پایان سخنان خود با تصریح این عنوان که شهدا ارتباط صحیحی با جامعه خویش داشتند اضافه کرد: همه ما با افتخار، زندگی شهدای والامقام را سرلوحه خویش قرار خواهیم داد.

در ادامه مراسم سرود زیبای ای ایران توسط دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شهیده بیان مرادویسی اجرا و نیز از دانش‌آموزان فرزند شهید با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30013
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.