حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
رئیس سازمان بازرسی کردستان:

فساد را باید در نطفه خفه کرد

  • کد خبر : 17179
  • 30 شهریور 1402 - 8:41
فساد را باید در نطفه خفه کرد
رئیس سازمان بازرسی استان کردستان، به عملکرد مدیران در سطح ادارات و نحوه پاسخگویی به‌موقع به مطالبات مردم و تکریم آنان اشاره کرد و گفت: جلب رضایت مردم تنها در تکریم ارباب رجوع خلاصه نمی‌شود و زمانی آنان از عملکرد مدیران راضی خواهند بود که درخواست و مطالبه‌شان پیگیری شده و مسئولین نیز پاسخگوی آنها باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی از دهگلان، چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان با حضور رئیس بازرسی استان کردستان و سایر مدیران و مسئولان شهرستانی در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

عیسی هواسی رئیس سازمان بازرسی کردستان در این جلسه از تلاش برای بستن گلوگاه‌های فساد در کشور خبر داد و افزود: فساد را باید در نطفه خفه کرد و بسترهای ایجاد آن را نیز بست.

وی با اشاره به حضور برخی مدیران پروازی (غیربومی) در ادارات دهگلان، خاطرنشان ساخت: ادارات شهرستان دهگلان نیازمند مدیران بومی است، زیرا می‌توانند بدون دغدغه فکری در راستای خدمت به مردم فعالیت کنند.

به گفته وی وقتی مدیری محل کارش در شهرستان و محل زندگی‌اش در شهر دیگریست نمی‌تواند آنچنان که نیاز است کارکرد داشته باشد.

هواسی به وضعیت پروژه‌های نیمه‌کاره در دهگلان اشاره نمود و تصریح کرد: گاهاً به صورت سلیقه‌ای پروژه‌ای کلنگ زده شده و بعد از مدتی مسئول بعدی کل پروژه را زیر سوال می‌برد که این مصداق حیف بیت‌المال است.

رئیس بازرسی استا‌ن‌ کردستان اظهار داشت: جلب رضایت مردم تنها در تکریم ارباب رجوع خلاصه نمی‌شود و زمانی آنان از عملکرد مدیران راضی خواهند بود که درخواست و مطالبه‌شان پیگیری شده و مسئولین نیز پاسخگوی آنها باشند.

حمید معتصمی فرماندار دهگلان نیز در حاشیه جلسه به پروژه‌های نیمه کاره شهرستان اشاره نمود و در ادامه افزود: تکمیل و اتمام این دست پروژه‌ها نیازمند توجه ویژه مدیران استانی و ملی است.

معتصمی مهم‌ترین پروژه‌های نیازمند توجه را بیمارستان دهگلان و فعالیت اتاق‌عمل آن، مجتمع فرهنگی‌و‌هنری دهگلان، کتابخانه عمومی دهگلان و تعریض جاده دهگلان _ بلبان آباد عنوان کرد.

فرماندار دهگلان به ظرفیت‌های مهم شهرستان در حوزه‌های مختلف اشاره نمود و یادآور شد: شهرستان دهگلان همواره در زمینه‌های مختلف کشاورزی، معدنی، عمرانی، فرهنگی و‌هنری و … پیشرو بوده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17179
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.