حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
فیلم؛

فرمانده سپاه کردستان: همه برنامه‌ها و اقدامات لازم برای تامین امنیت در انتخابات برقرار است

  • کد خبر : 29615
  • 11 اسفند 1402 - 11:46
فرمانده سپاه کردستان: همه برنامه‌ها و اقدامات لازم برای تامین امنیت در انتخابات برقرار است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به عنوان متولیان حفظ امنیت در استان خدمت مردم عرض می کنیم که همه برنامه ها و اقدامات لازم برای تامین امنیت در انتخابات برقرار است.

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان روز جمعه با حضور در شعبه ۳۳ اخذ رای حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره در مسجد جامع سنندج و بعد از انداختن رای در صندوق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، گفت: امروز ملت عزیز ایران و مردم شریف و انقلابی استان ثابت می کنند، که همه آنچه دشمنان برنامه ریزی کرده اند نقش برآب است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: قطعا امروز همه ملت ایران برای اینکه ثابت کنند پای انقلاب و ارزش ها ایستاده اند در این عرصه سیاسی حضور حماسی خواهند داشت.

وی گفت: به عنوان متولیان حفظ امنیت در استان خدمت مردم عرض می کنیم که همه برنامه ها و اقدامات لازم برای تامین امنیت در انتخابات برقرار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: امیدواریم در همین بازه زمانی با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند« کار خیر را باید همان اول وقت انجام داد» مردم باید با حضور خود پای صندوق های رای در تعیین سرنوشتمان مشارکت داشته باشند.

وی اذعان کرد: امروز یکی از روزهای بیاد ماندنی در تاریخ کردستان خواهد بود و مردم حماسه حضور دیگری را به زیباترین شیوه ممکن خلق خواهند کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس عنوان کرد: قطعا با توجه به مشارکت خوب مردم که از همین اول وقت رای گیری پای صندوق ها در شعبات شاهد هستیم قطعا تا پایان انتخابات حضور پرشور و دشمن شکن خواهد بود.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: شرایط فراهم است مردم هر رای تیری به چشم دشمنان نظام است مردم امروز طعم شکست تلخ دیگری را به دشمنان خواهند چشاند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29615
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.