حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

فرمانده سپاه کردستان شهادت میلاد حیدری را تسلیت گفت

  • کد خبر : 8284
  • 13 فروردین 1402 - 22:19
فرمانده سپاه کردستان شهادت میلاد حیدری را تسلیت گفت
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی، شهادت شهید مدافع حرم میلاد حیدری را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار سیدصادق حسینی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان با صدور پیامی شهادت شهید مدافع حرم میلاد حیدری را تسلیت گفت.

متن پیام  به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام و صلوات خدا بر شهیدان عزیز که مضمون والای شهادت را در دل‌های بیدار مؤمنان تجسم بخشیده‌اند و فضای زندگی را با معنویت خود روشن ساخته‌اند.

سلام خدا بر این جان‌های تابناک که مایه اعتلای اسلام و انقلاب گشتند و مشعل توحید را در دنیای پر از ظلم و جهل امروز برافروختند.

ایران اسلامی برای حفظ عزت و سربلندی خود و دفاع از اسلام و انقلاب عزیز و پاسداری از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، بهترین فرزندان خود را قربانی داده است.

امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمده  و در جبهه دفاع از حریم ولایت، به تبار عاشورائیان پیوست.

اینجانب شهادت سرباز رشید اسلام و مدافع پاکباخته حرم اهل بیت، شهید میلاد حیدری را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم متدین و شهیدپرور استان کردستان به‌ویژه خانواده این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سرافراز، علو درجات، برای همرزمان غیورش، صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم، شکیبایی و اجر الهی مسألت دارم.

شهید میلاد حیدری دومین شهید مدافع حرم استان کردستان بود که در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم میلاد حیدری ۳۲ ساله و اصالتا اهل روستای وینسار قروه از استان کردستان بود که به صورت مستشاری در سوریه در حال دفاع از حرم آل الله بوده  و از ایشان دو فرزند۶ و۳ ساله به یادگار مانده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8284
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.