حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
مدیرکل دفتر امور حقوقی استانداری کردستان:

فرایند پاسخگویی به نامه‌های ریاست جمهوری به زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 31282
  • 10 فروردین 1403 - 13:21
فرایند پاسخگویی به نامه‌های ریاست جمهوری به زودی آغاز می‌شود
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان نیز ۲۱۷ هزار درخواست مردمی به ثبت رسید که فرایند پاسخگویی به آنها به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مرادعلی بهمنی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج با اشاره به اینکه طی ۲ سال اخیر اجازه ندادیم حتی یک جوان از کار اخراج شود، عنوان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان بسیاری از مشکلات خانواده‌ها را رفع کرده و زمینه‌ساز ازدواج آنان خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به جلوگیری از اخراج بیش از ۶۰ نفر از نیروهای مشغول به کار در یکی از دستگاه‌های استان، خاطرنشان کرد: اجازه مانع‌تراشی در مسیر اشتغال جوانان را به هیچ بانک و دستگاه اجرایی نخواهیم دارد.

بهمنی عنوان کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای اشتغال‌زایی جوانان استفاده خواهیم کرد و بانک‌ها باید با تسهیلگری در روند پرداخت تسهیلات و دستگاه‌های اجرایی با صدور به‌موقع مجوزها زمینه رفع مشکل بیکاری را در استان فراهم سازند.

وی در ادامه به دو سفر رئیس‌جمهور و درخواست‌های مردمی در این سفرها گریزی زد و عنوان کرد: در سفر اول رئیس‌جمهور ۱۲۰ هزار درخواست مردمی مورد بررسی قرار گرفت و تمام درخواست‌ها پاسخ داده شد.

وی اضافه کرد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان نیز ۲۱۷ هزار درخواست مردمی به ثبت رسید که فرایند پاسخگویی به آنها به‌زودی آغاز خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان گفت: در گام نخست پاسخگویی به درخواست‌های مردمی ۲۰ هزار سهمیه برای استان گرفته‌ایم که از همین ماه و با اولویت‌بندی، تسهیلات به آنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31282
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.