حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

فداکاری شهید الداغی مصداق بارز غیرت، شجاعت و احساس تکلیف الهی در مقابله با منکر بود

  • کد خبر : 10165
  • 16 اردیبهشت 1402 - 12:04
فداکاری شهید الداغی مصداق بارز غیرت، شجاعت و احساس تکلیف الهی در مقابله با منکر بود
امام جمعه مسجد قبای شهرستان مریوان فداکاری شهید الداغی را مصداق بارز غیرت، شجاعت و احساس تکلیف الهی در مقابله با منکر دانست و گفت: وجود عناصر اراذل و اوباش در هر نقطه ای از کشور موجب ناامنی می شود و باید قوه قضائیه و نیروهای نظامی و امنیتی به شدت با این عوامل برخورد نموده و جامعه را از لوث این افراد پاک نمایند.

ماموستا امجد محمودی در گفتگو با خبرنگار کردتودی، گفت: فداکاری شهید الداغی مصداق بارز غیرت، شجاعت و احساس تکلیف الهی در مقابله با منکری بود که منجر به شهادت این عزیز شد.

به گفته وی بی شک احیای امربه معروف و نهی از منکر درجامعه وظیفه عمومی آحاد جامعه می باشد که باید در مقابل آن احساس مسئولیت کرد.

امام جمعه مسجد قبای شهرستان مریوان خاطر نشان کرد: وجود عناصر اراذل و اوباش در هر نقطه ای از کشور موجب ناامنی می شود و باید قوه قضائیه و نیروهای نظامی و امنیتی به شدت با این عوامل برخورد نموده و جامعه را از لوث این افراد پاک نمایند.

ماموستا محمودی با بیان این سوال که چرا سلبریتی هایی که در اغتشاشات سال گذشته نقش داشتند در مقابل این غیرت دینی شهید الداغی هیچ عکس العملی نشان ندادند و آن را محکوم نکردند، خطاب به این افراد گفت: شما که شعار زن زندگی آزادی که جامعه کفر ابداع کرده است را ترویج میدادید و باعث خانمان سوزی و تخریب حرمت دختران ایران اسلامی شدید و دختران را تحریک به کشف حجاب درخیابان ها و کوچه ها می کردید به خوبی امروز حقیقت خود را نشان دادید و آن هم عدم احساس مسئولیت درمقابل خانواده‌های ایرانی اسلامی است، وباید این گونه قانع شد که سلبریتی ها هیچ وقت ارزشی برای خانواده ها قائل نبوده اند.

امام جمعه مسجد قبای شهرستان مریوان اظهار کرد: در اینجا یک تکلیف نیز متوجه قوه قضائیه است که چرا از آمران به معروف چنانکه در قانون آمده است حفاظت نمی شود و چرا باید نیروی انتظامی متکی به حکم دادگاه برای برخورد با کشف حجاب باشد

وی ادامه داد: پلیس باید باکشف حجاب در ماشین ها چه درسطح شهر و چه در جاده ها برخورد کند تا درس عبرتی برای این اراذل و اوباش باشد.

وی بیان داشت: ما از مسئولان نظام درخواست داریم که اشد مجازات را برای عاملان شهادت این مجاهد در نظر گرفته و تحت هیچ عنوان در این خصوص اغماض و تسامح ننمایند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10165
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.