حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فتنه گران، ملت ایران را با چالش امنیت روبرو کردند/ آشکارتر شدن نقش حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در مهار فتنه ها

  • کد خبر : 4258
  • 08 دی 1401 - 11:46
فتنه گران، ملت ایران را با چالش امنیت روبرو کردند/ آشکارتر شدن نقش حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در مهار فتنه ها
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها استوارمانده و با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد اظهار داشت: حماسه ۹ دی خنثی کننده توطئه های دشمنان بود و این چنین روزی تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با امامین انقلاب و ارزش های اسلامی بود.

وی گفت: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش و خاستگاه ۲۶ هزار شهید گلگون کفنی است که از این تعداد ۵۴۰۰ شهید بومی استان کُردستان هستند.

وی افزود: در چند سال اخیر چند فتنه را پشت سر گداشتیم که یکی از پیچیده ترین فتنه ها فتنه ی سال ۸۸ و فتنه ی اخیر است، فتنه ای که منجر شد به شکل گیری اغتشاشات به جای اعتراضات.

حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: چند روزی بیش نیست که از فتنه ی اغتشاش آمیز اخیر عبور کرده ایم که اگر بخواهیم از زوایای مختلف قابل تحلیل و بررسی است که فتنه ها در کنار موارد منفی ناخواسته برکات و رهاوردهای مثبتی هم برای نظام داشته است که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

وی عنوان کرد: فتنه گران در فتنه ی اخیر، جامعه را به سمت ناامنی سوق دادند در حالی که امنیت اولین نیازهای یک جامعه است و اگر امنیت نباشد هیچ کس در هیچ حوزه ای نمی تواند کسب موفقیت کند و فتنه گران ملت ایران را با چالش امنیت روبرو کردند.

به گفته ی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ هتک آبروی نظام در افکار عمومی سایر ملت ها، تهمت زدن به نظام اسلامی، هزینه تراشی برای کشور و امیدواری دشمن به براندازی نظام از جمله پیامدهای منفی این فتنه ی اخیر بود.

وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل خنثی‌سازی انواع فتنه‌ها، حضور هوشمندانه، دوراندیشانه و روشنگرانه قاطبه ملت در صحنه است.

وی افزود:‌ با مشاهده جمعیت باشکوهی که از مردم ولایت مدار ایران دیدیم، برای تمامی افراد منصف روشن شد که مردم تا آخر پای انقلاب، امام، رهبری، شهدا، ارزش‌ها، قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

محمدحسنی با بیان اینکه ما تربیت‌شدگان مکتب رسول‌الله (ص) هستیم، گفت: ائمه ما تا آخر پای آرمان‌های خودشان ایستادند و ما هم به پیروی از ایشان تا آخر ایستاده‌ایم.

وی گفت: آشکارتر شدن نقش حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در مهار فتنه ها و آشکارتر شدن پشتوانه ی مردمی این انقلاب و همچنین شناسایی نفوذی های مزدور و خائن از رهاوردهای مثبت این فتنه ها بود.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال ملت بی‌خاصیت و مردم بی‌تفاوت و سرزمین سوخته است و نمی‌تواند پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران را ببیند و امروز دشمن به همین دلیل نگران است افزود:

وی عنوان کرد: عزت هر ملتی در گرو شناخت دقیق دشمن و مقابله هوشمندانه با او است. تجربه عدم شناخت دشمن و عدم مقابله با آنها در برخی کشورها، باید درس عبرتی برای همه باشد.

حضور پرشور مردم در تمام صحنه ها فتنه های دشمنان را خنثی می کند

در ادامه ی این مراسم حجت الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اظهار داشت: یوم الله ۹ دی نیز روزی است همانند روزهای دیگر سال اما بعضی روزها متمایزتر از روزهای دیگر هستند چون ۹ دی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

وی گفت: امروز همان دشمنان سال های ۸۸ و عناصری که مسبب این جریان ها با حمایت کشورهای خارجی بودند به میدان آمدند و کشور را دچار اغتشاش کردند اما با حضور پرشور مردم این فتنه ها خنثی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4258
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.