حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک؛

عملیات آسفالت معابر شهر سنندج شبانه انجام می‌شود

  • کد خبر : 12734
  • 05 تیر 1402 - 8:14
عملیات آسفالت معابر شهر سنندج شبانه انجام می‌شود
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک عملیات آسفالت برخی معابر پر تردد سطح شهر سنندج به صورت شبانه انجام می‌شود.

صدیق فتحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی اظهار کرد: بهسازی و ارتقای کیفیت در محل زندگی شهروندان، از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری در سنندج است.

به گفته معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج، یکی از اصلی‌ترین مسائل ارتقای رضایتمندی و در نتیجه اعتماد مردم است که این مهم با پیگیری درخواست‌ها و خدمات دهی در نقاط مختلف سطح شهر ممکن می‌شود.

فتحی با تاکید براینکه ارائه خدمات رفاهی با محوریت تحقق عدالت در تمام نقاط شهر دنبال می‌شود، گفت: در همین راستا طرح نهضت آسفالت با محوریت مناطق کمتر توسعه یافته از سال گذشته به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های خاص در سال گذشته برای آسفالت و بهسازی سطح معابر انجام شده است و معابری که بیشترین مشکلات را داشته‌اند شناسایی و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال آسفالت و بهسازی می‌شوند.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج با تاکید براینکه در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک عملیات آسفالت برخی معابرپر تردد سطح شهر شبانه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با هدف تسریع هرچه بیشتر در تحقق اهداف و برنامه‌ها در این حوزه علاوه بر اکیپ‌های سازمان عمران بازآفرینی شهرداری از ظرفیت پیمانکاران بخش خصوصی در بحث روکش آسفالت معابر سطح شهر بهره‌ گرفته شده است.

فتحی اذعان کرد: با توجه به اینکه آسفالت معابر تا حدودی خیابان‌ها را مسدود و باعث ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان می‌شود در راستای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز ترافیک عملیات آسفالت معابرپر تردد به صورت شبانه انجام می شود.

وی افزود: اطلاع رسانی لازم قبل از آسفالت معابر به شهروندان آن محدوده انجام می‌شود تا از پارک کردن خودرو خودداری و نیروهای شهرداری بتوانند نسبت به بهسازی و آسفالت معابر در کوتاه‌ترین زمان اقدام نمایند.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12734
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.