حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

عذرخواهی فرماندار از مردم مریوان بابت تخلفات اخیر در شهرداری

  • کد خبر : 12728
  • 05 تیر 1402 - 8:02
عذرخواهی فرماندار از مردم مریوان بابت تخلفات اخیر در شهرداری
فرماندار مریوان گفت: از مردم شریف این شهر بابت تخلفات اخیر در شهرداری عذرخواهی کنم؛ چرا که این اتفاق باعث شد روح جمعی و وجدان عمومی شهروندان آسیب ببیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اسماعیل احمدی شامگاه یکشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید شهر مریوان اظهار کرد: کسانی که مردم به آنها اعتماد کرده و رای داده بودند به این اعتماد خیانت کردند و بنده نیز در این ماجرا خودم را مقصر می‌دانم.

وی با بیان اینکه این ماجرای شهرداری یکی از تلخ ترین اتفاقات دوران مدیریتی ام بود، افزود: این اتفاقات هم تلخ و ناراحت کننده و هم شادی آفرین و امیدآور بود.

فرماندار مریوان ادامه داد: تلخ بود چرا که وجود فساد در یک سیستم اجرایی که مردم پشتیبان آن هستند جای بسی ناراحتی است زیرا دید و اعتماد مردم را به سیستم شهرداری منفی می کند اما از سوی دیگر امیداور کننده بود؛ به این خاطر که ثابت کرد دولت و حاکمیت با کسی تعارف ندارد و اگر کسی قصد دست درازی به اموال عمومی ملت را داشته باشد با او برخورد خواهد کرد.

احمدی یادآور شد: این را هم به تاکید خدمت مردم شریف شهرستان عرض کنم که در اتفاقات اخیر شهرداری و شورای شهر ما نظارت کردیم، باید پیش از این اتفاقات هشدار می دادیم که دادیم و به آقایان گوشزد کرده بودیم که این راهی که می روید به ناکجاآباد است اما گوش شنوایی نبود.

وی خطاب به کسانی که در شهرداری شرایط را هنوز درک نکرده اند، گفت: برخی در شهرداری باند تشکیل داده اند؛ آنها فکر می کنند اتفاقات شهرداری و شورای شهر بازی است، تمسخر می کنند و می گویند فرمانداری و استانداری چکاره هستند که برای شهرداری تعیین تکلیف می کنند.

فرماندار مریوان بر برخورد جدی با سواستفاده کنندگان از مسوولیت تاکید کرد و افزود: شهردار جدید، فردی با رزومه و کارنامه قابل دفاع و با اشراف کامل به شهر مریوان آمده است که شناخت کافی از این شهر و حوزه کاری آن دارد.

وی اظهار کرد: در این شهرستان مدیری را منصوب کردم که بعد از ۶ ماه به‌دلیل ناکارآمدی عزل شد؛ چراکه امضا سفید به کسی ندادیم.

فرماندار مریوان خطاب به شهردار جدید گفت: با قدرت و با صلابت در چهارچوب قانون با هدف خدمت به مردم کار کرده و با ناکارآمدی و بی‌عدالتی مبارزه کنید و باید بدانید بزرگترین مشکل حال حاضر شهرداری، ناکارآمدی است.

احمدی ادامه داد: باید از اتفاقات شهرداری و شورای شهر عبرت بگیرید و از اینکه مردم ما را قضاوت می کنند نباید دلخور شویم، مردم حق دارند. ما باید اعتماد عمومی را بازگردانیم و تنهاراه بازگرداندن اعتماد مردم، کارآمدی، عدالت و فساد ستیزی است.

وی ضمن تأکید به وجود پرسنل پاکدست و خدوم در شهرداری، باز هم خطاب به شهردار جدید، اظهار کرد: نیروهای کاری، پاکدست و خدمت گزاری در شهرداری کم نیستند، باید شایسته سالاری را در اولویت های کاری خود قرار دهید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12728
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.