حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان:

طرح ویژه نظارتی بر آرایشگاه های زنانه در سنندج آغاز شد

  • کد خبر : 25837
  • 07 دی 1402 - 11:51
طرح ویژه نظارتی بر آرایشگاه های زنانه در سنندج آغاز شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از آغاز طرح ویژه نظارتی بر فعالیت آرایشگاه‌های زنانه شهرستان سنندج خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، به نقل از مهر، حسین رحیمیان اظهار کرد: در راستای پیگیری مطالبات مردم و با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، طرح ویژه نظارتی بر آرایشگاه‌های زنانه در شهرستان سنندج خبر داد.
وی با بیان اینکه این طرح ویژه نظارتی در شهرستان سنندج از ششم دی ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است این طرح ویژه تا پایان سال جاری ادامه داشته باشد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با اشاره به روند اجرایی کردن این طرح ویژه در شهرستان سنندج، یادآور شد: قرار است که طرح ویژه نظارتی با همکاری بازرسین سازمان صمت اجرایی شود.
عدم نظارت کافی منجر به بروز تخلفات در آرایشگاه‌های زنانه می‌شود.
وی با اشاره به شکایات مطرح شده از سوی مردم در خصوص تخلفات آرایشگاه‌های زنانه، بیان کرد: متأسفانه به دلیل نبود نظارت‌های کافی تخلفات مختلفی از سوی آرایشگاه‌های زنانه صورت می‌گیرد و اجرای این طرح ویژه نظارتی نیز در راستای ساماندهی این وضعیت است.
رحیمیان ضمن اشاره به بررسی‌های صورت گرفته در خصوص مهمترین تخلفات آرایشگاه‌های زنانه در استان کردستان، یادآور شد: عدم نصب نرخنامه، گران فروشی، استفاده از رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته از جمله مهمترین تخلفات به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه این طرح ویژه نظارتی در راستای توجه به مطالبه مردم صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با توجه به محدودیت وجود بازرس خانم، انتظار می‌رود که این طرح نیز توسط اتحادیه و اتاق اصناف در دیگر شهرستان‌های استان کردستان اجرایی شود.
سامانه ۱۳۵ آماده دریافت شکایات و گزارش تخلفات
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: از مردم استان کردستان انتظار می‌رود که از طریق سامانه ۱۳۵ هر گونه تخلف صنفی را به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کردستان گزارش دهند.
وی در پایان عنوان کرد: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات به عنوان شاکی یا گزارش دهنده اعلام تخلف و ثبت شکایت کنند که تفاوت این دو روش این است که شاکی یک گزارشی را برای ما ارسال می‌کند و ما برای او تشکیل پرونده می‌دهیم و کد رهگیری صادر می‌کنیم که می‌تواند با این کد پیگیر شکایت خود باشد اما گزارش دهنده، گزارشی از تخلف را برای ما ارسال می‌کند که تعزیرات به این گزارش رسیدگی می‌کند و نتیجه آن را برای فرد مورد نظر ارسال می‌کنیم.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25837
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.