حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
در دیدار استاندار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج مطرح شد؛

ضرب‌الاجل پایانی مسئولان برای مشکل ترافیک، معضلی که سوهان روح شهروندان است

  • کد خبر : 16163
  • 11 شهریور 1402 - 19:57
ضرب‌الاجل پایانی مسئولان برای مشکل ترافیک، معضلی که سوهان روح شهروندان است
استاندار کردستان، تعامل مثبت شورای شهر و شهرداری با رعایت حدود اختیارات و تفکیک وظایف قانونی را ضامن پیشرفت امورشهری عنوان کرد و بر ضرورت توجه به فضای شهری سنندج از لحاظ ایجاد جاذبه‌های خاص به عنوان مرکز استان و کانون توجه مسافران و میهمانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه امروز در  جلسه شورای شهر، از تعامل فوق‌العاده مطلوب این دوره از شورای شهر و شهرداری سنندج با مدیریت استان قدردانی کرد و اظهار داشت: خدماتی که هم اکنون در سطح شهرسنندج توسط شورا و شهرداری انجام می‌شود به نوعی ویترین و نمادی از تمامی خدمات در سطح استان است.

وی تعامل مثبت شورای شهر و شهرداری با رعایت حدود اختیارات و تفکیک وظایف قانونی را ضامن پیشرفت امور شهری عنوان کرد و بر ضرورت توجه به شهر سنندج  از لحاظ ایجاد جاذبه‌های خاص به عنوان مرکز استان و کانون توجه مسافران و میهمانان تاکید کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه رضایتمندی خاصی در ذهن مردم نسبت به فعالیت‌های ریل‌گذاری شده شهرداری و شورای شهر شکل گرفته است افزود: اعتماد و رضایت نسبی مردم صبور استان نسبت به مسئولان بسیار ارزشمند است.

زارعی کوشا خطاب به شهردار سنندج و اعضای شورای شهر یادآور شد: نسبت به دیدگاه‌های پیرامونی ذهنیت منفی نداشته باشید هدف خدمت به مردم در راستای پذیرش مسئولیت و تکلیفی است که بر دوش ما گذاشته شده است، اگر زمان خدمت در دوره مدیریتی صرف کارهایی شود که نفعی به حال مردم نداشته باشد مدیون شهروندان و نسل‌های آینده خواهیم بود.

وی جلب توجه ویژه دولت به استان کردستان را از مهمترین اهداف خود بیان کرد و گفت : خوشبختانه این مهم با جلب حساسیت مثبت دولت که منجر به کارهای بزرگ در استان شده است، تحقق یافت.

استاندار کردستان به تحولات چشمگیری در زمینه‌های مختلف خصوصا عمران شهری در استان و زمینه‌های مساعد خدمت، گریزی زد و ادامه داد: در راستای خدمت به مردم و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و موهبت‌های خدادادی استان با وجود مردمانی بسیار شریف، بایستی بکوشیم چرا که این مردم لایق تبعیض مثبت و نگاه ویژه دولتمردان هستند.

وی از رشد ۱۴ رتبه‌ای اعتبارات استان خبر داد و افزود: سال گذشته از نظر اعتبارات رتبه ۲۴ کشور و امسال رتبه دهم را در بین استان‌های مختلف داریم.

استاندار کردستان استفاده از ظرفیت‌های استان را عاملی جهت توسعه برشمرد و گفت:  بخشی از مشکلات تاریخی استان تا پایان امسال مرتفع خواهد شد.

وی به جلسات مستمر خود با اعضای هیات دولت جهت بیان مشکلات و مطالبات استان به صورت فصلی، جمعی و خصوصی اشاره کرد و گفت: فرصت‌های خاصی در دولت برای طرح مسایل و مشکلات استان فراهم شده است و رئیس‌جمهور نیز برای موضوعات مختلف وقت می‌گذارد.

استاندار کردستان از جذب اعتبارات لازم برای تکمیل فرودگاه سقز خبر داد و گفت: بنابر دستور رئیس‌جمهور این مهم در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر تشکیل کمیته ویژه برای مشکلات و مطالبات نواحی منفصل شهری تصریح کرد: بسته پیشنهادی مصوبات سفر رئیس‌جمهور برای حوزه مدیریت شهری تهیه و ارائه شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه معضل ترافیک شهر سنندج به سوهان روح مردم تبدیل شده است افزود: این روند آزاردهنده بوده و قابل قبول نیست.

زارعی کوشا مدیریت در صحنه در خصوص ترافیک را ضعیف برشمرد و گفت: برای مشکل ترافیک کمیته ویژه‌ای تشکیل شود چرا که در این حوزه نیازمند مدیریت میدانی و ساماندهی وضعیت موجود هستیم

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16163
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.