حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
شهردار سنندج:

شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کم برخوردار است

  • کد خبر : 21859
  • 19 آبان 1402 - 15:33
شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کم برخوردار است
توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر با هدف ارتقای امیدآفرینی در جامعه از اولویت‌های مهم مدیریت شهری و تاکیدات اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، شهردار سنندج عصر امروز در آیین افتتاحیه پارک ۴ هکتاری لاوان سنندج با اشاره به وضعیت مردم مظلوم فلسطین، گفت: امروز در حالی مراسم بهره‌برداری از این پروژه را برگزار می‌کنیم که دلمان غمگین از جنایاتی است که در غزه و فلسطین به دست استکبار جهانی و صهیونیسم کودک‌کش روی ‌دهد.

وی در ادامه از مردم کردستان و خاصتا شهر سنندج برای حماسه‌ای که در میزبانی از رئیس جمهور خلق کردند تقدیر کرد و گفت: امروز با تلاش رئیس جمهور و دولت مردمی، کردستان روی ریل توسعه افتاده است و زمینه آبادانی و پیشرفت کردستان در حوزه‌های مختلف فراهم شده است.

به گفته رشیدی، اتفاقات خوبی در زمینه رفع مشکلات و مطالبات مردم در شهرهای کردستان افتاده که این مهم زمینه امیدآفرینی و ارتقای اعتماد مردم را فراهم کرده است.

وی گفت: در راستای عدالت‌محور کردن خدمات شهری در نقاط مختلف شهر سنندج، عملیات احداث پارک چهار هکتاری «لاوان» واقع در محله اسلام‌آباد (تقتقان) از تیرماه امسال آغاز شد و در حال حاضر با حضور اکثر مردم سنندج شاهد افتتاح آن هستیم.

انور رشیدی گفت: پارک چهار هکتاری «لاوان» در قالب پنج سکو طراحی شده که سکوی نخست آن به پارکینگ، سکوی دوم به فضای سبز و نشیمنگاه خانوادگی و سکوی سوم به ست بازی کودکان و پیاده‌راه اختصاص دارد و در دیگر سکوها نیز ست ورزشی، زمین فوتبال، زمین والیبال و مسیر دوچرخه‌سواری احداث شده است.

وی تصریح کرد: این پارک علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز در نواحی کمتر برخوردار شهر، تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک هسته مرکزی، بار گردشگری و تفریحی پارک جنگلی آبیدر خواهد داشت

شهردار سنندج در ادامه با اشاره به تاکیدات اعضای شورای شهر بر توجه به مناطق کمتربرخوردار در تخصیص بودجه، گفت: مدیریت شهری در این دوره تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که با اجرای اینگونه پروژه‌ها بتوانیم زمینه رضایت‌مندی شهروندان سنندج را فراهم کنیم و عدالت در ارائه خدمات شهری برقرار شود.

شهردار سنندج با بیان اینکه در راستای توزیع عادلانه خدمات شیب اقدامات شهرداری به سمت مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری است، گفت: برای نواحی منفصل شهری و کم برخوردار طی ۲ سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده که البته معتقدیم نسبت به آنچه در خور شأن مردم فهیم این منطقه است کم بوده و نیاز به تلاش بیشتر داریم.

عدالت‌محوری شعار شورا و شهرداری دور ششم سنندج

در ادامه عزت رضایی رئیس شورای شهر سنندج اظهار کرد: پارک ۴ هکتاری لاوان در منطقه کم‌برخوردار تقتقان می‌تواند مقداری فضای سبز را در سطح شهر سنندج افزایش دهد.

وی با بیان اینکه عدالت‌محوری شعار شورا و شهرداری دور ششم سنندج بوده و از تمام توان خود برای تحقق این شعار استفاده کرده‌ایم، گفت: چندین بوستان بزرگ‌مقیاس در شهر سنندج اجرا شده و این روند به حول و قوه الهی ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر سنندج اضافه کرد: عدالت‌محوری در ارانه خدمات به معنی رسیدگی به تمام نقاط شهر با نگاه ویژه به مناطق کم‌برخوردار است که خوشبختانه زمینه رضایتمندی را در بین شهروندان فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز در شهر سنندج در شان و منزلت مردم نیست، شورای شهر و شهرداری با پشتوانه مسوولان استان در این راستا توسعه فضای سبز را به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار داده و براین اساس ایجاد ۱۴۳ هکتار فضای سبز تا پایان این دوره از فعالیت شورا و شهرداری احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21859
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.