حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
یادداشت؛

شکست جریان رسانه‌ای دشمن در سالگرد اغتشاشات

  • کد خبر : 24402
  • 01 مهر 1402 - 12:17
شکست جریان رسانه‌ای دشمن در سالگرد اغتشاشات
روایات دروغین دشمنان انقلاب در جنگ ترکیبی با ارتقای بصیرت مردمی بی اثر شد و در سالگرد اغتشاشات بازهم شاهد شکست جریان رسانه‌ای آمریکایی صهیونیستی در کشور بودیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، رئيس حوزه علمیه امام‌صادق(ع) بیجار در یادداشت جدید خود به شکست جریان رسانه‌ای دشمن در سالگرد اغتشاشات اشاره نموده است.

 

حجت‌الاسلام خلیل علم‌الهدی در این یادداشت خود با تشریح برنامه‌های دشمنان در سالگرد اغتشاشات به بررسی دلایل شکست دوباره دشمن اشاره نمود و اینچنین نوشت:

روایات دروغین دشمنان انقلاب در جنگ ترکیبی آمریکایی، صهیونیستی با افزایش بصیرت مردم بی‌اثر شده و همه شاهد شکست دوباره این فتنه در سالگرد اغتشاشات بودیم که یکبار دیگر دشمنان را ناامید ساخت.

جنگ ترکیبی که دشمنان نظام و انقلاب و جریان آمریکایی صهیونیستی در سال گذشته علیه کشور راه انداختند با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصیرت مردم و هوشیاری و اقتدار نیروهای امنیتی و انتظامی‌کشور شکست خورد.

در این جنگ ترکیبی دشمن با تمام توان خود به میدان آمده‌ بود و در این بین نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بسیار پررنگ بود و از افراد مشهور و مهم در این جنگ شناختی بسیار استفاده کرد.

در واقع روایت دشمن در این جنگ ترکیبی که علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی راه انداخته بود برپایه روایات دروغ از یک واقعه بود که این دروغ‌پردازی‌ها در برابر روایت انقلابی مردم شکست خورد و بار دیگر ثابت شد که وعده خداوند برای پیروزی حق بر باطل یک وعده صادق است.

دشمنان در عرصه تجزیه‌طلبی، اقدامات تروریستی، انفجار، تخریب در داخل و طراحی اغتشاشات اجتماعی تلاش فراوان کردند اما در طراحی برنامه‌ها، با جواب منفی و تو دهنی ملت ایران مواجه شدند و به فراخوان هیچ اهمیتی داده نشد.

ملت بزرگ ایران با این دشمنان آشنا هستند و این ترفندها از سوی رژیم‌های سلطه‌گر، آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای دیگری که حمایت می‌شوند و از طریق اینها با جریانات پر حجم تبلیغات نظام سلطه هدایت می‌شوند.

نظام سلطه این بار نیز با تو دهنی ملت بزرگ ایران و در کنار آن تلاش دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، مواجه و همه تلاش آنها نقش بر آب شد و نشان داد که تمام رویاهای آنها دروغین و دست نیافته است و دنبال ایجاد مزاحمت و سنگ‌اندازی برای پیشرفت ملت و نظام اسلامی ایران هستند.

مردم ایران اسلامی‌، مردمی بصیر هستند و با روشنگری که نظام جمهوری اسلامی در زمینه این واقعه تلخ برای مردم داشت همه شاهد بودند که با افزایش بصیرت مردم، آن دسته از افرادی که فریب دروغ رسانه‌ای بزرگ دشمن را خورده‌ بودند صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و به دامان انقلاب برگشتند.

امروز دست دشمن برای مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی‌ رو شده و این اقدامات رسانه‌ای بی‌اعتبار شده‌ است و دشمن حتی در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای که برای ایجاد اغتشاش در سالگرد این آشوب در ایران اسلامی به راه انداخته بودند با بصیرت مردم شکست خوردند و در داخل کشور شاهد بودیم که کم‌ترین توجهی به تبلیغات و دروغ‌های رسانه‌ای دشمن نشد و هیچ حرکتی در کشور انجام نگرفت.

سال گذشته نیز اعضای سرشناس اپوزیسیون که با شروع ماجرا خود را به عنوان گزینه‌های رهبری جریان عبور از جمهوری اسلامی معرفی می‌کردند از پس اداره یک ائتلاف ساده برنیامدند و سرانجام با تخریب یکدیگر، به نتیجه نرسیدن انقلاب دروغ را به گردن دیگری انداختند و روایات دروغین دشمنان انقلاب در جنگ ترکیبی با ارتقای بصیرت مردمی بی اثر شد و در سالگرد اغتشاشات بازهم شاهد شکست جریان رسانه‌ای آمریکایی صهیونیستی در کشور بودیم.

بصیرت مهم‌ترین عامل در شکست فتنه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی است که باید به آن توجه ویژه شود و در این یکسال اخیر خوشبختانه شاهد توجه به این مقوله در داخل کشور بوده‌ایم و در سالگرد اغتشاشات به خوبی این افزایش بصیرت مردم خود را نشان داد.

ما دیدیم که فعالیت شبانه‌روزی رسانه‌ای در چند ماه اخیر برای به خیابان آوردن مردم توسط شبکه‌های معاند، در این مدت با شکستی سنگین مواجه شد.

هم‌اکنون مردم ایران چهره واقعی این رسانه‌ها را شناخته‌اند و به ماهیت اصلی اپوزیسیون خارج نشین و اهداف ضد میهنی دشمنان ایران آگاه شده‌اند و به خوبی می‌دانند که دشمن هدفی جز نابودی انقلاب اسلامی ندارد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24402
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.