حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان:

شکست برای صهیونیست‌ها ترمیم‌ناپذیر است

  • کد خبر : 19137
  • 22 مهر 1402 - 12:36
شکست برای صهیونیست‌ها ترمیم‌ناپذیر است
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان با بیان اینکه شکست برای صهیونیست‌ها ترمیم‌ناپذیر است گفت: این اتفاق و پیروزی از سوی مقاومت و گروه اندک آغاز شد و این پیروزی‌های بزرگ تاریخی و بی‌سابقه را رقم زد و توانست دشمنی را که تا دندان مسلح است و چهارمین ارتش را در اختیار دارد با همه سیستم‌های امنیتی، نظامی، تکنولوژی و با همه قواعد بزرگ بازدارندگی که در اختیار دارد زمینگیر و شکست فاحشی را تحمیل کند.

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی اظهار داشت: عمليات «طوفان‌الاقصی»عملیاتی افتخارآفرین و بزرگی بود که از روز شنبه ۱۵ مهر ماه آغاز شد و همچون طوفانی عظیم، بساط صهیونیستها را جمع خواهد کرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «در قضیه ۱۵ مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم خورده. شکست را همه گفتند، من تأکیدم به غیرقابل ترمیم بودن است. من می‌گویم این زلزله ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست.» اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط ممکن در هفتاد سال اخیر به سر می‌برد چرا که نتانیاهو مورد نفرت بخش بزرگی از ساکنین سرزمین‌های اشغالی است که ۱۰ ماه است هر هفته برای برکناری وی به خیابان‌های تل‌آویو می‌آمدند و حالا رژیم صهیونیستی با این وضعیت آشفته و بغرنج، با زلزله‌ای ویرانگر تحت عنوان «عملیات طوفان‌الاقصی» مواجه شده است.

وی گفت: چند سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز با عملیات طوفان الاقصی مشخص شد این مساله رو به احقاق است.

سرکانی با بیان اینکه شکست برای صهیونیست‌ها ترمیم‌ناپذیر است افزود: این اتفاق و پیروزی از سوی مقاومت و گروه اندک آغاز شد و این پیروزی‌های بزرگ تاریخی و بی‌سابقه را رقم زد و توانست دشمنی را که تا دندان مسلح است و چهارمین ارتش را در اختیار دارد با همه سیستم‌های امنیتی، نظامی، تکنولوژی و با همه قواعد بزرگ بازدارندگی که در اختیار دارد زمینگیر و شکست فاحشی را تحمیل کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19137
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.