حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

شهید صدوقی پیشتاز در جهاد تببین و خار چشم دشمنان در انقلاب اسلامی بودند

  • کد خبر : 13056
  • 11 تیر 1402 - 7:35
شهید صدوقی پیشتاز در جهاد تببین و خار چشم دشمنان در انقلاب اسلامی بودند
دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان بیجار با بیان اینکه شهید صدوقی پیشتاز در جهاد تببین بودند؛ گفت: ایشان به خار چشم دشمنان در انقلاب اسلامی تبدیل شده بودند و دشمن تمام تلاش خود را معطوف به مقابله با ایشان نموده بود.

جمال‌الدین مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی اظهارداشت: شهید صدوقی در آگاه سازی اذهان مردم و روشنگری‌ها (جهاد تبیین) کارنامه درخشانی داشتند و در تمامی صحنه‌های انقلاب یار وفادار امام (ره) بود و با جاذبه قوی مردم را نسبت به انقلاب و امام جذب می‌کرد.

وی افزود: او به دلیل این تاثیرگذاری‌های فراوان در جریان انقلاب مورد غضب دشمنان انقلاب قرار گرفت و سرانجام به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود نائل گردید.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه آیت الله محمد صدوقی در یازدهم تیرماه سال ۶۱ و در ماه رمضان به وسیله عامل تروریستی منافقین در نماز جمعه و با زبان روزه به شهادت رسیدند تا چهارمین شهید محراب لقب بگیرند ادامه داد: علت اصلی این ترورها در اوایل انقلاب تا هجمه‌های رسانه ای و تخریب روحانیون توسط شبکه های معاند در سال‌های اخیر، خاموش شدن جهاد تببین توسط روحانیون بود که سرمایه گذاری بسیاری روی آن انجام داده بودند.

مرادپور تصریح کرد: از دهه نود به این طرف سوء هجمه از طرف رسانه های دشمن به روحانیون فزاینده بوده و چندین برابر شده است چون روحانیون در خط مقدم جهاد تبیین هستند.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان بیجار گفت: شهید صدوقی در آگاه سازی اذهان مردم و روشنگری ها(جهاد تبیین) کارنامه درخشانی داشتند.

وی افزود: وظیفه آنها پاسخ به شبهات و شایعات است و این دقیقا در مقابل اهداف منافقین و آمریکا و اسرائیل است زیرا آنها دوست ندارند که آتش فتنه ها فرو کش کند.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان بیجار تاکید کرد: سرمایه گذاری اصلی دشمن بر روی تحریف مردم از طریق تخریب روحانیون قرار دارد و از این طریق می کوشد تا حقایق را وارونه جلوه دهد.

وی افزود: دشمن در حال تصویرسازی غلط از روحانیون است تا اذهان مردم را از جهاد تبیین دور نماید و برای این کار هزینه می کند.

مرادپور گفت: روحانیون به دلیل جایگاهی که در میان مردم دارند و به دلیل روشن‌گری‌های آنان و خنثی کردن اهداف دشمنان همواره در نوک پیکان حملات آنها قرار دارند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13056
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.