حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
امام جمعه شهرستان دهگلان:

 شهید سلیمانی، نماد امید در منطقه و رمز استقامت تا پیروزی است

  • کد خبر : 26194
  • 13 دی 1402 - 10:30
 شهید سلیمانی، نماد امید در منطقه و رمز استقامت تا پیروزی است
امام جمعه شهرستان دهگلان گفت: شهید سلیمانی بزرگ‌ترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود و در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد، ایمان او به خدا دشمن را در دید او به ناچیزی در مقابل قدرت خدا تبدیل کرد و خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود.

حاج ماموستا عبدالسلام محمدی، امام جمعه شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود به الگو و قهرمانی برای دنیای اسلام بویژه جوانان مسلمان و آزادیخواهان در جهان تبدیل شد که به دنبال عدالت و مبارزه با استکبار جهانی هستند.

محمدی، امام جمعه دهگلان گفت: شهید سلیمانی در منطقه ما نماد امید، اعتماد به‌نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است و همچنان‌ که برخی به درستی گفته‌اند، شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهگلان بیان داشت: شهید قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود، در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد، ایمان او به خدا دشمن را در دید او به ناچیزی در مقابل قدرت خدا تبدیل کرد، خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود، اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیسم، تکفیر و نظام سلطه را هم‌ اینک هم می‌لرزاند.

محمدی، عضو شورای تأمین شهرستان دهگلان عنوان داشت: امروز اندیشه و جهاد سردار دلها، جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه‌شده و پیروز تبدیل کرده است، جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و درک کرده اند و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را مقابلشان دیدند.

امام جمعه دهگلان اضافه کرد: آمریکا و غرب باید بدانند که عاشورا منشأ قدرت مجاهدان و آزادیخواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است، شاگردان مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شده‌اند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت کرده و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه‌گران و تکفیری‌ها خواهند بود.

محمدی یادآور شد: آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت سردار سلیمانی موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده و روزگار آن‌ها را تیره و تار و خانه‌های عنکبوتی آن‌ها را فرو خواهد ریخت.

محمدی امام جمعه دهگلان تصریح کرد: شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بوده و هست، صدق و اخلاص، جوهره و شکل‌دهنده مکتب سلیمانی است که هم زندگی و هم شهادت او را پربرکت ساخت و کیفیت شهادت او نیز، به فضل الهی حجت را بر همه بندگان خدا و دشمنان اسلام تمام کرد.

وی در ادامه افزود: ما وظیفه داریم با شناساندن و نهادینه کردن مکتب سردار دل‌ها، سلیمانی‌های بسیاری را به جهان اسلام معرفی کنیم چرا که مکتب سلیمانی، مکتب شهدا، مکتب امام حسین(ع) و مکتب فاطمی (س) است، مکتب شهید سلیمانی باید به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود و این امر مستلزم داشتن اعتقاد و دارای سنخیت با این شهید عزیز است که به خوبی بتواند فرهنگ شهید سلیمانی را در جامعه تبیین کند.

عضو شورای اداری شهرستان دهگلان گفت: خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید و دشمنان را بار دیگر مأیوس و ناامید کرد، دشمنان با ارزش‌های نظام اسلامی مشکل‌ دارند و در تلاش هستند تا این ارزش‌ها را از بین ببرند، شهدای محور مقاومت همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت با اتحادی بی‌نظیر به پا خواسته و در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

وي تصريح كرد: ملت انقلابي ايران اسلامي در ۴۰ سال به دنيا نشان داد كه بدون وابستگي به امريكا و اروپا و قدرت‌هاي بزرگ در مقابله با دشمن انقلاب با صلابت راه خود را ظهور منجي عالم بشريت طي خواهد كرد.

ماموستا محمدی، امام جمعه دهگلان با اشاره به مقاومت فلسطین به بیش از ۷ دهه در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی، افزود: واژه فلسطین ۷۳ سال است که با مقاومت ضدصهیونیستی گره خورده و در این میان غزه به نماد مقاومت مردمی و جنبش های مقاومت اسلامی تبدیل شده است، با تأسیس رژیم جعلی اسراییل در سال ۱۹۴۸ که با توطئه بین المللی به سرکردگی انگلیس صورت گرفت، مشکلات مردم فلسطین و منطقه نیز آغاز شد و از همان زمان رژیم اسراییل به غده سرطانی در منطقه غرب آسیا تبدیل شد که تنها راه علاج این غده، خروج و نابودی آن از خاورمیانه می باشد تا صلح و آرامش به منطقه باز گردد.

 

وی در ادامه اظهار کرد: هرچند غزه به نماد مقاومت در فلسطین تبدیل شده، ولی تاریخ آغاز مقاومت فلسطینیان علیه استعمارگران به دو دوره قبل از اشغال توسط صهیونیست‌ها و پس از آن باز می‌گردد، مسئله غزه هم اکنون نه تنها یک بحث مقاومت و بحث اسلامی است، بلکه یک مسئله حقوق بشری تبدیل شده است و به تعبیر مقام معظم رهبری، غزه عرصه رسوایی آمریکا، رژیم صهیونیستی و مدعیان حقوق بشر است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26194
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.