حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
امام جمعه سنندج:

شعار سال رهبر معظم انقلاب فصل الخطابی برای تمام مسئولان است/ باید قیمت کالاهای اساسی کنترل و تورم برطرف شود

  • کد خبر : 13625
  • 23 تیر 1402 - 10:35
شعار سال رهبر معظم انقلاب فصل الخطابی برای تمام مسئولان است/ باید قیمت کالاهای اساسی کنترل و تورم برطرف شود
امام جمعه سنندج گفت: قیمت مواد غذایی و لوازم خانگی هر روز در حال افزایش است و این وضعیت نشان می‌دهد مسئولان نتوانسته‌اند شعار مهار تورم رهبری را محقق کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: هر روز شاهد افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی و لوازم خانگی هستیم و بیشتر مردم از این وضعیت ناراضی هستند و باید تورم مهار شود.

وی با بیان اینکه مهار تورم فقط وظیفه دولت نیست و بازاریان و تولیدگنندگان نیز باید همکاری کنند، افزود: چرا کالایی مثل مرغ باید کمیاب باشد و با قیمتی گزاف عرضه شود؛ در حالیکه مقام معظم رهبری همان ابتدای سال جدید، بر لزوم رفع تورم تاکید کردند.

امام جمعه سنندج، شعار سال رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب برای مسئولان دانست و ابرازامیدواری کرد قیمت کالاهای اساسی کنترل و تورم برطرف شود.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه ها به در دست اجرا بودن طرح‌های مهم در استان اشاره کرد و گفت: پروژه راه آهن همدان-سنندج در حال حاضر ۹۷ درصد پیشرفت دارد و قرار است بزودی به بهره‌برداری برسد.

وی ضمن تقدیر از تلاش شهرداری سنندج برای احداث پارک ۲۰ هکتاری، ادامه داد: با وجود تلاش استاندار کردستان، مشکلات فرودگاه سنندج همچنان باقی مانده است و باید برطرف شود.

تبریک هفته تامین اجتماعی و روز خانواده و بازنشستگان و تاسیس شورای نگهبان و نقش این نهاد در حفاظت از آرای مردم از دیگر مطالبی بود که خطیب جمعه سنندج به آن اشاره کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها، به بحث اهمیت مسئولیت و ضرورت تلاش برای خدمت درست به مردم پرداخت و اظهار کرد: مسئولان امانت‌دار بوده و به وعده‌های خود به مردم عمل کنند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13625
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.