حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
امام جمعه موقت سنندج:

شرکت گسترده مردم در انتخابات باعث قوی‌تر شدن ایران اسلامی می‌شود

  • کد خبر : 28897
  • 27 بهمن 1402 - 13:50
شرکت گسترده مردم در انتخابات باعث قوی‌تر شدن ایران اسلامی می‌شود
امام جمعه موقت سنندج گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات باعث قوی‌تر شدن ایران اسلامی و پایداری و حفظ امنیت کشور خواهد شد.

ببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با لطف و کرمش همه گناهان ما را بخشیده و مشکلات‌مان را برطرف کند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) بی‌گمان با غیبت، مال حرام خوردن و عدم حفظ پاک دامنی، دل‌ها و قلب‌ انسان‌ها زنگار می‌شود، گفت: رسول اکرم(ص) می‌فرماید همچنان که آهن اگر آب به آن رسد زنگ مى‌زند، این دل‌ها نیز زنگار مى‌بندد. بنابراین با تلاوت قرآن و ذکر و یاد خداوند دل‌هایمان را صیقل دهیم.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه تهمت، حرف زشت زدن، غیبت کردن خیر و خیرات انسان‌ را از بین می‌برد، تصریح کرد: با شکرگذاری نعمات خداوند همواره دنبال کسب رزق و روزی حلال باشیم و همواره خالق مخلوقات را ناظر بر رفتار و کردار خود بدانیم.

وی با اشاره به محاسبه اعمال همه انسان‌ها بیان کرد: قیامت روزی است که بنابر آموزه‌های اسلام، تمام انسان‌ها به خواست الهی برای محاسبه اعمالی که در دنیا انجام داده‌اند در پیشگاه الهی جمع می‌شوند، بنابراین تا روز آن فرا نرسیده، دنبال جمع‌آوری توشه آخرت خود باشیم تا در میدان محشر پشیمان نشویم. بنابراین خودمان را از فضای مجازی، نشر اکاذیب و تهمت دور نگه داریم و احساس مسئولیت کنیم تا مرتکب گناه نشویم.

حسینی در بخش دوم خطبه‌های خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: گرچه از مشکلات گله‌مند و ناراحت هستیم و گرانی موجود است، اما همه ما وطن و آب و خاکمان را دوست داریم و در انتخابات شرکت می‌کنیم.

خطیب جمعه سنندج با تاکید بر اینکه ایران قوی و دولت مردمی است، گفت: شرکت در انتخابات و هر رای مردم ایران موشکی برای قلب استکبار، بایدن و نتانیاهو است. بنابراین همه با هم بخاطر حفظ امنیت و آرامش کنونی و اقتدارمان شرکت کنیم.

ماموستا حسینی با تأکید بر اینکه همه واجدین شرایط ۱۱ اسفندماه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، یادآور شد: مسئولان نیز وظیفه دارند خدمتگزار و خدمت بی‌منت به مردم داشته باشند. امیدوارم خداوند امنیت و آسایش کنونی را برای ما حفظ کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28897
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.