حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

سکوت هر کشور مسلمانی در برابر این فاجعه، خیانتی آشکار به دین و مسلک اسلام است

  • کد خبر : 31041
  • 05 فروردین 1403 - 15:39
سکوت هر کشور مسلمانی در برابر این فاجعه، خیانتی آشکار به دین و مسلک اسلام است
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان گفت: از سازمان‌ها، مجامع و نهادهای بین المللی حقوق بشری درخواست داریم که در برابر جنایات بی‌شرمانه صهیونیست‌های وحشی که با بی‌شرفی تمام به نوامیس مسلمانان تعرض کرده‌اند، واکنشی درخور شأن آنها انجام دهند، سکوت هر یک از کشورهای مسلمان در برابر این جنایت بزرگ، خیانتی آشکار به دین و مسلک اسلام محسوب می‌شود.

ماموستا احسن آداک، امام جمعه موقت شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در تعرض به نوامیس مسلمانان اظهار کرد: این جنایت بزرگ در ماه مبارک رمضان که از ماه‌های مقدس مسلمانان بشمار می‌رود اتفاق افتاده است، کشورهای مسلمان نباید به راحتی و ساده از کنار این جنایت صهیونیست‌های وحوش بگذرند.

آداک در ادامه گفت: بی‌تردید این جنایت بزرگ که در این ماه عزیز رخ داده و منجر به بی‌حرمتی و اهانت به عفت زنان مسلمان و زنان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی شده است، موجب پشیمانی این رژیم و حامیان آنها خواهد شد.

امام جمعه موقت دهگلان بیان داشت: از سازمان‌ها، مجامع و نهادهای بین المللی حقوق بشری می‌خواهیم در برابر جنایات صهیونیست‌های وحشی واکنشی درخور شان آنها انجام دهند، در صورت سکوت هر یک از کشورهای مسلمان، این یک خیانتی بزرگ به دین و مسلک اسلام محسوب می‌شود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی با این جنایت وحشیانه که مصداق بارز وحشیگری علیه مسلمانان بی پناه غزه و دست درازی به نوامیس آنان است، اوج سفاکی و رذالت خود و بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشیده و ماهیت ضد بشری و انسانی خود را به همگان نشان دادند.

وی یادآور شد: کدام انسان با وجدان و کدام دولت مسئولیت پذیری در مقابل چنین ظلم فاحشی سکوت می‌کند؟ عدم واکنش مراجع بین‌المللی نسبت به این جنایت وحشیانه، ظلمی مضاعف به مردم مظلوم و مسلمان فلسطین و خیانتی آشکار به انسانیت و تمدن بشریت است.

ماموستا آداک در ادامه خاطرنشان کرد: ائمه جمعه و جماعت استان کردستان و دهگلان، ضمن محکوم نمودن این جنایت وحشیانه به شدیدترین وجه ممکن، از جامعه بین‌المللی و سازمان ملل متحد می‌خواهد تا اقدامی فوری برای توقف جنایات رژیم متجاوز و جعلی صهیونیستی صورت گیرد و از کشورهای اسلامی و همه دولت‌های آزادی‌خواه و مستقل و تمامی مجامع بین‌المللی می‌خواهیم برای حمایت همه‌جانبه از فلسطین و مقاومت مردمی باید متحد شوند، قطعاً این رژیم جعلی نابود شدنی است و باید این نابودی توسط یک مسلمان انجام شود.

وی در پایان عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با این جنایت وقیحانه و ضد جامعه بشری، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد و این جنایت قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند، از خداوند متعال در این ماه عزیز و بزرگ، نابودی هرچه سریع تر این رژیم جعلی و بی‌پایه و اساس را مسئلت داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31041
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.