حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی:

دلاورمردی سبزپوشان و مجاهدان نستوه بر عموم مردم شریف ایران اسلامی آشکار است

  • کد خبر : 5605
  • 07 بهمن 1401 - 12:18
دلاورمردی سبزپوشان و مجاهدان نستوه  بر عموم مردم شریف ایران اسلامی آشکار است
فتحی گفت: همه ما شاهد هستیم که در طول 4 دهه گذشته پاسداران مجاهد انقلابی همواره به خوبی در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه های سیاسی علیه جمهوری اسلامی خوش درخشیدند. 

محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کردتودی، مواضع اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و اظهار داشت: تاسیس”سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” با هدف حفظ انقلاب ملت ایران در برابر توطئه های نظامی، فرهنگی و سیاسی دشمنان بوده است.

وی گفت: دلاورمردی سبزپوشان و مجاهدان نستوه که در طول ۴۳ سال گذشته مظلومانه در برابر هجمه های انقلاب اسلامی، از ملت و کشور با هر رنگ و قومیتی و نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته از آرای ملت دفاع کرده است بر عموم مردم شریف ایران اسلامی آشکار است.

 

وی افزود: اگر سپاه نبود، امروز گروه های تروریستی ساخته و پرداخته آمریکا از جمله داعش فجایع انسانی را نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه در همه نقاط جهان از جمله آمریکا و اروپا توسعه داده و شرایط وحشت و ترس را بر جهان حاکم کرده بود.

 

وی یادآور شد: همه ما شاهد هستیم که در طول ۴ دهه گذشته پاسداران مجاهد انقلابی همواره به خوبی در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه های سیاسی علیه جمهوری اسلامی خوش درخشیدند.

 

وی گفت: بی شک اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن مردمی ترین نهاد حاکمیتی راه به جایی نخواهد برد و بیش از بیش حقانیت حافظان و مرزداران تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پیش برد اهداف مقدس خود عقب نخواهند راند و مردم شریف ایران بیش از بیش به مظلومیت فرزندان خود پی خواهند برد .

 

فتحی در پایان خاطر نشان کرد: پر واضح است که همه ما به قدم های استوار نیروهای مسلحی که در کنارمان باشند به طور اکید نیازمندیم. و اینجانب به عنوان سربازی هر چند کوچک ، پیرو ولایت و همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستم و صریح تر می گوییم ای سبز پوشان جان برکف، خدا قوت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5605
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.