حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
فرماندار سنندج:

سنندج آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

  • کد خبر : 30598
  • 28 اسفند 1402 - 10:26
سنندج آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است
سنندج گفت: در راستای ایجاد خدمات‌رسانی درست و همزمانی ماه مبارک رمضان با آغاز سال نو، دستگاه‌های خدمات‌رسان و نظارتی در سنندج خدمات و بازرسی‌های نظارتی خود را افزایش داده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، حسن عسکری در آخرین جلسه شورای اداری در شهرستان سنندج با تبریک فرارسیدن ماه مهمانی خدا و عید نوروز، دستاوردهای امسال را مرهون تلاش و همراهی تمامی مسؤولین و کارکنان دانست و افزود: با همراهی ۶ هزار نفر عوامل اجرایی، هیأت نظارت و بازرسی تمامی فرآیندهای انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل منطبق بر راهبردهای مد نظر مقام معظم رهبری برگزار شد.

 

وی استقبال مردم سنندج از ریاست جمهوری را بی نظیر توصیف کرد و گفت: اعتبار ۱۴ هزار میلیارد تومانی و مصوبات این سفر می‌تواند در رونق و توسعه استان و شهرستان سنندج اثرگذاری چشم‌گیری داشته باشد.

 

فرماندار سنندج از تعریف ۲۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۳ هزار میلیارد تومان برای راه آهن همدان به سنندج هزینه شده بود که بهره‌برداری رسید و برای تعریض ۱۴ کیلومتر از جاده سنندج به مریوان ۴۴۰ میلیارد تومان و ۱۲ کیلومتر از آزاد راه شمال جنوب در محدوده سراب قامیش سنندج ۳۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

عسکری از روکش و بهسازی ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهر سنندج توسط شهرداری خبر داد و خاطر نشان کرد: در سطح روستاهای شهرستان سنندج نیز ۱۸۰ هزار متر مربع سنگ فرش و آسفالت توسط بخشداری و بنیاد مسکن انجام شده است.

 

وی از بهره‌برداری از پست خط انتقال فوق توزیع سنندج با اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در طول امسال آبرسانی به ۹ روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و ۱۴ کیلومتر شبکه با عتبار ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

 

عسکری بهره‌برداری از دو پارک روجیار و لاوان در شهر سنندج را اقدامی مناسب برای توسعه فضای سبز شهری برشمرد و گفت: تمامی ادارات با همکاری شهرداری در بحث زیباسازی شهری همکاری کنند.

 

فرماندار سنندج افزود: آبرسانی به اراضی پایاب سد قشلاق با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان و نیز آبرسانی به روستای کیلک با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از اقدامات خوب در سال ۱۴۰۲ بوده است.

حسن عسکری با اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز و مهمان‌پذیر بودن استان کردستان و شهرستان سنندج از همه‌ی دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای رضایت گردشگران تلاش نمایند.

وی از دستگاه‌های خدمات‌رسان و اعضای مدیریت بحران شهرستان خواست تمهیدات لازم را برای ایام تعطیلات نوروز داشته باشند.

 

لزوم مردم داری توسط کارکنان دولت

امام جمعه سنندج نیز در این جلسه مهم‌ترین وظیفه کارکنان دولت را تلاش و کوشش در راستای مردم داری عنوان کرد و گفت: جا دارد تمامی مسئولین در راستای ایجاد اشتغال و معیشت مردم و توجه به قشر محروم جامعه و رفع تبعیض تلاش و برنامه‌ریزی کند.

 

ماموستا فایق رستمی جنگ جدید استکبار جهانی با کشورمان را جنگ اقتصادی برشمرد و افزود: در دین مبین اسلام به جهاد در راه خدا و میهن سفارش شده است و اکنون جهاد اقتصادی در برابر توطئه دشمنان اجر الهی را به دنبال خواهد داشت.

 

در ابتدای شورای اداری تعدادی از مدیران گزارشی از وضعیت بازار و تمهیدات برای تأمین کالاهای اساسی و نیز برنامه‌ریزی پلیس برای برقراری امنیت ارائه شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30598
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.