حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

سامانه انتصابات و اطلاعات مدیران استان کردستان رونمایی شد

  • کد خبر : 15863
  • 05 شهریور 1402 - 9:36
سامانه انتصابات و اطلاعات مدیران استان کردستان رونمایی شد
سامانه انتصابات و اطلاعات مدیران استان کردستان، با حضور استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در ششمین جلسه شورای اداری کردستان در سنندج اظهار کرد: تاکنون اطلاعات ۲۰۹۰ نفر از مدیران رده بالا، میانی و پایین دستگاههای مختلف در سامانه انتصابات و اطلاعات مدیران استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه هر انتصابی در استان صورت میگیرد، بلافاصله وارد سامانه انتصابات و اطلاعات مدیران میشود، افزود: این سامانه ابزاری برای نطارت بر انتصابات و اطلاعات کامل مدیران استان است که دستگاههای ناظر، محققان و مردم هم میتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش به طرح ساماندهی مرز باشماق اشاره داشت و گفت: با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته و تملک ۲۵ هکتار اراضی، آینده و چشم انداز پررونقی برای این مرز پیش بینی می شود.

زارعی کوشا رویکرد دولت سیزدهم را اتمام طرحهای نیمه تمام عنوان کرد و افزود: در هفته دولت ۵۶۲۰ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح می شود.

وی بر لروم داشتن صداقت با مردم در افتتاح طرحها تاکید کرر و یادآور شد: طبق دستور رییس جمهور، تمرکز دستگاهها باید اتمام طرحهای نیمه تمام باشد و بهرهبرداری از پروژههای تکمیل شده، معطل تشریفات و مراسم بهره برداری نماند.

کیفی سازی آب شرب دیواندره طی چند روز آینده، سرعت خوب پروژه انتقال آب از سد قوچم به شهرهای دهگلان و قروه و ادامه این عملیات از سمت قروه، از دیگر مطالبی بود که استاندار کردستان به آنها اشاره کرد.

زارعی کوشا اضافه کرد: در بحث مدیریت شهری نیز از محلهای مختلف، ۱۵ هزار میلیارد ریال به شهرداری های استان کمک شده که بی سابقه است.

وی اشاره ای هم به تولید گندم در سال جاری داشت و گفت: طبق آخرین امار دریافتی تاکنون یک میلیون و ۱۷۰ هزار تن گندم در استان برداشت شده که رقم بسیار بزرگی بوده و ۵۲ هزار میلیارد ریال طلب گندم کاران پرداخت شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15863
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.