حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

سازندگی و محرومیت زدایی؛ ردپای خدمتی که ماندگار می شود + فیلم

  • کد خبر : 10443
  • 21 اردیبهشت 1402 - 7:52
سازندگی و محرومیت زدایی؛ ردپای خدمتی که ماندگار می شود + فیلم
بسیج سازندگی با گذشت ۲۳ سال از آغاز فعالیت آن در کشور هم چنان با عزمی راسخ و پرتوان در امر سازندگی مناطق محروم پیشتاز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، بسیج سازندگی به عنوان یکی از زیرمجموعه های بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با گذشت ۲۳ سال از آغاز فعالیت آن در کشور هم چنان با عزمی راسخ و پرتوان در امر سازندگی مناطق محروم پیشتاز است و جای خالی جهاد سازندگی را به خوبی پر کرده است.

جهاد سازندگی سابق منشا خدمات خوبی برای کشور بود که هنوز هم مردم از خدمات آن نهاد به نیکی یاد می کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آن که خاطره شیرین جهاد سازندگی در اذهان مردم زنده بماند فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی را در سال ۷۹ دادند.

بسیج سازندگی همواره پیشرو در اجرای طرح ‌های اقتصادی و برگزاری اردوهای جهادی و هجرت و در همه عرصه ‌ها اعم از اقتصادی، آموزشی، بهداشتی، فنی و حرفه ‌ای، خدمات ‌رسانی، عمرانی، مرمت، بهسازی و زیباسازی مدرسه ها بوده و موفق به اجرای طرح های مختلفی در مناطق مختلف کشور شده که دستاورد تمامی این فعالیت‌ها ایجاد اشتغال برای جوانان بوده است.

مرداد ماه سال گذشته بود که سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: معضل کم آبی و بی آبی در مناطق مختلف استان به ویژه در شهرستان‌های مریوان و سروآباد جدی بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ظرفیت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی، به منظور مهار مشکلات مردم و کاستن از فشارهای ناشی از خشکسالی وارد میدان شده است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم قدمی برای رفع دغدغه‌های مردم این مناطق برداریم و در سریع‌ترین زمان ممکن مبحث آب شرب سالم این مناطق رفع شود.

در زیر نقش آفرینی بسیج سازندگی شهرستان سروآباد در آبرسانی به روستاها را خواهید دید؛

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10443
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.