حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نشات گرفته از مدیریت هوشمند در بسیج است

  • کد خبر : 29985
  • 16 اسفند 1402 - 6:33
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نشات گرفته از مدیریت هوشمند در بسیج است
وزیر آموزش و پرورش گفت: امروزه در پی کاهش فاصله دنیای دیجیتال با دنیای حقیقی شرایطی به وجود آورده تا اقداماتی را در راس امور قرار دهیم تا در این دنیای مجازی هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مراد صحرایی، وزیر آمورش و پرورش، در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار کرد: امروزه در پی کاهش فاصله دنیای دیجیتال با دنیای حقیقی شرایطی به وجود آمده که موجب شده تا ما اقداماتی را در راس امور قرار دهیم تا در این دنیای مجازی هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

وی افزود: این رویداد می تواند بسیار بر روند فضای مجازی اثرگذار باشد و نشان از تدبیر در مدیریت بسیج دارد.

 

وی تاکید کرد: با تغیراتی که در فضای مجازی بع وجود آمده است، کتاب‌های درسی و محتوای یادگیری دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی باید تغییر کند و متناسب با شرایط زیست بوم جدید و فضای دیجیتال تغییر کند.

 

وی با تاکید بر این‌که «به استقلال در حوزه محتوای دیجیتال نیازمندیم» گفت: شکاف دیجیتال باید پر شود و محتوای دیجیتال جوانان و نوجوانان در کشور باید نیاز داخلی را تامین کند.

 

وی از دانش‌آموزان شرکت کننده در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج خواست تا در المپیاد هوش مصنوعی و مولف دیجیتال مشارکت کنند و افزود: از شما می‌خواهم تا در المپیاد هوش مصنوعی که توسط باشگاه دانش پژوهان جوان طراحی شده و همچنین در تالیف دیجیتال، مشارکت کنید.

 

وزیر آموزش و پرورش برگزاری رویداد ملی تولید محتوایی دیجیتال بسیج را از جمله هوشمندی‌های نظام برشمرد و افزود: این رویداد همسنگ تالیف کتب درسی است.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که «مسیر آینده برای قوی‌تر شدن ایران عزیز از مدرسه‌ها می‌گذرد» خاطرنشان کرد: روایت مهم ما روایت بازگشت به مدرسه و کاشتن بذر قدرت آینده ایران در مدرسه‌هاست شاهد بسیار روشن و عینی آن دانش آموزان حاضر در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

 

وی سپس به تشریح مفاهیم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پرداخت و گفت: آموزش کشور باید متناسب با موقعیت‌ها و هویت واقعی و مجازی باشد و در این مسیر دستور کار را باید خودمان تعیین کنیم. امروز با موقعیت مجازی روبرو هستیم کنش ورزی در این موقعیت بسیار با اهمیت است. پیام نشست شما این است که در موقعیت حقیقی پیروز هستیم اما در موقعیت مجازی نیز باید بیش از گذشته بکوشیم.

 

صحرایی با بیان این‌که «متاسفانه دستور کار را در موقعیت مجازی نمی‌سازیم» گفت: دنیای فضای مجازی کمتر به رسمیت شناخته شده اما باید آن را هرچه سریعتر به رسمیت بشناسیم. فضای مجازی و هوش مصنوعی پرچمدار می‌خواهد و این استعدادهای ایرانی هستند که باید در این زمینه پرچمدار شوند. ما زندگی هدفمند هوشمند در فضای مجازی را خواهانیم.

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29985
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.