حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

رقابت ۶۱ نامزد برای ۲ کرسی نمایندگی مجلس در سنندج

  • کد خبر : 27675
  • 11 بهمن 1402 - 9:24
رقابت ۶۱ نامزد برای ۲ کرسی نمایندگی مجلس در سنندج
عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان گفت: تا این لحظه برای ۲ کرسی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران 61 نامزد تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الله نریمانی در گفتگو با خبرنگاران در سنندج به راهبردهای رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات اشاره و اظهار کرد: اینها راهبردهای تیزبینانه‌ای است و باید با عملیاتی کردن آن زمینه برگزاری انتخابات سالم و پرشور را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان برای کم‌رنگ کردن برگزاری این انتخابات تلاش می‌کنند چرا که می‌دانند بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی مشارکت اجتماعی مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی در ادامه گفت: تا این لحظه به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در سنندج ۳۱ داوطلب وجود دارد و این احتمال وجود دارد که تعدادی به این افراد اضافه شود.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان تصریح کرد: این افراد از همه گروه‌ها، اقشار، احزاب و گروه‌های فکری هستند که زمینه رقابت خوبی را فراهم کرده‌اند.

نریمانی اضافه کرد: دعوت به حضور گسترده در انتخابات رسالت اصلی تک‌تک مسوولان و مردم است و در روزهای باقی مانده باید گفتمان همه حضور پرشور مردم در انتخابات باشند.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت‌هایی که دارند در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات استفاده کنند و هرآنچه را در توان دارند در اختیار مجریان برگزاری انتخابات قرار دهند.

نریمانی تصریح کرد: جانبداری به ویژه در اوقات اداری و یا استفاده از امکانات اداری له یا علیه کسی ممنوع و جرم است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی توجیهی لازم برای ضابطین قضائی برگزار شده است، گفت: از ابتدا تا پایان انتخابات ضابطین قضائی بر جریان انتخابات نظارت تا تخلفی صورت نگیرد.

وی عنوان کرد: صلاحیت کاندیداها براساس آیتم‌های مختلف با توجه به جایگاه حساس نمایندگی مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27675
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.