حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
با حضور استاندار کردستان در حاشیه فینال مسابقات فوتبال جام کوماسی؛

رفع مشکلات جاده‌ای دهستان کوماسی در اولویت قرار گرفت

  • کد خبر : 9734
  • 09 اردیبهشت 1402 - 7:23
رفع مشکلات جاده‌ای دهستان کوماسی در اولویت قرار گرفت
استاندار کردستان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دهستان کوماسی در جهت اشتغالزایی گفت: پیگیر رفع مشکل حقابه این دهستان خواهیم بود و مشکلات جاده‌ای این منطقه را برطرف می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان عصر روز گذشته در حاشیه فینال مسابقات فوتبال جام کوماسی که در روستای هلیزآباد شهرستان مریوان برگزار شد، اظهار داشت: نشاط اجتماعی اولویت برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی استان است و امیدواریم نظیر این برنامه‌ها در دیگر نقاط استان برگزار شود.

استاندار کردستان افزود: تلاش می‌کنیم از ظرفیت منطقه کوماسی برای اشتغالزایی استفاده شود و مشکلات جاده را برطرف کنیم.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: پیگیر رفع مشکل حقابه این دهستان خواهیم بود و امیدواریم چمن مصنوعی فوتبال در منطقه کوماسی به زودی به انجام برسد.

راه روستایی مهم‌ترین مشکل منطقه کوماسی

شیوا قاسمی‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: مشکلات منطقه کوماسی زیاد است اما همیشه مهمان‌نواز بوده‌اند و انتظار داریم مسئولان استان رفع مشکلات مردم این منطقه را جدی‌تر پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه اولین و مهم‌ترین مطالبه مردم روستای هلیزآباد ساخت راه روستا است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۹ روستا از ۳۳ روستای دهستان کوماسی از راه آسفالت بهره‌مند شده‌اند‌.

قاسمی‌پور از آغاز آسفالت منطقه کوماسی در سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون ۲.۵ کیلومتر آن آسفالت شده و پیگیری‌ها برای آسفالت مابقی آن ادامه دارد.

وی افزود: بنیاد علوی در شهرستان مریوان در منطقه کوماسی و سرشیو ماموریت پیدا کرده که به حل مشکلات کمک کند.

قاسمی‌پور اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند که مطالبات را پیگیری می‌کنیم و تاکنون نیز توانسته‌ام کارهایی را انجام دهم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه آب خاک مناسبی داریم کمک کنیم اقتصاد روستایی را فعال کنیم‌.

فرماندار مریوان نیز در آیین گفت: خوشحالیم که در جمع مردم ورزش دوست این منطقه حاضر شدیم.

اسماعیل احمدی در خصوص برگزاری مسابقات جام کوماسی اظهار کرد: سال گذشته این مسابقات با حضور ۱۱ تیم برگزار شد که امسال خوشبختانه با حضور ۲۴ تیم و با شور بیشتری برگزار شد، همچنین ۳۰۰ گل زده شده در این مسابقات نشان دهنده روند روان و تهاجمی این مسابقات است.

وی یادآور شد: ورزش فوتبال و فوتسال در مریوان غریب نیست و جزو زندگی مردم است.

احمدی افزود: توجه به ورزش روستایی اهمیت ویژه‌ای دارد و جزو برنامه‌های زیر بنایی است که خوشبختانه استاندار نیز حامی این موضوع است.

وی زیربنایی‌ترین مشکلات این منطقه را مشکل جاده‌های آن دانست و گفت: با پیگیری های استاندار بنیاد علوی در این منطقه مستقر شده و تمرکز خود را بر مسائل عمرانی گذاشته است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9734
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.