حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

رشد ۶۵ درصدی استقبال مردم کردستان از مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی

  • کد خبر : 31222
  • 08 فروردین 1403 - 10:01
رشد ۶۵ درصدی استقبال مردم کردستان از مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از رشد ۶۵ درصدی مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی و استقبال مردم کردستان از این طرح خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیل کردتودی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری با بیان اینکه خانوار‌های دهک اول تا هفتم به ازای هر نفر مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید کالابرگ می‌شوند، گفت: طرح فجرانه با یارانه تشویقی متفاوت است و مردم علاوه بر بهره‌مندی از طرح فجرانه می‌توانند یارانه نقدی خود را هم دریافت کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه استقبال از طرح فجرانه در استان کردستان نسبت به دوره قبل که بهمن تا اسفند ۱۴۰۲ اجرا شد، ۶۵ درصد رشد داشته است، اظهار داشت: مرحله سوم طرح فجرانه از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود و تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
پیشکاری با بیان اینکه ارزش ۱۱ قلم کالای اساسی در سال ۱۴۰۱،  ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان بوده که این اقلام در سال ۱۴۰۲ به ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسیده است، اظهار داشت: دولت در این طرح افزایش قیمت را جبران کرده و برای خانواده‌هایی که از طرح فجرانه استفاده می‌کنند، سوبسید قیمت کالاها را با پرداخت ۲۲۰ هزار تومان جبران خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵۵ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالا برگ خرید داشته‌اند، گفت: یک میلیون و ۷۷ هزار تراکنش موفق ثبت شده و بیش از ۳۸۵۰ فروشگاه خرد، کلان و زنجیره‌ای فعال و به مردم خدمات ارائه می‌دهند. 
به گفته پیشکاری، در این طرح خانوار‌های یارانه‌بگیر تا دهک ۷ می‌توانند کالا‌هایی شامل شیر بطری، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را در طرح فجرانه خریداری کنند.مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از مردم خواست برنامه کاربردی «شما» را روی گوشی موبایل خود نصب کنند تا اطلاعات دقیق درباره طرح فجرانه کالابرگ را به دست آورند.
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31222
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.