حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

رزمندگان مقاومت موازنه قدرت را در سرزمین‌های اشغالی تغییر دادند

  • کد خبر : 22892
  • 30 آبان 1402 - 12:15
رزمندگان مقاومت موازنه قدرت را در سرزمین‌های اشغالی تغییر دادند
نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان با اشاره به عملیات طوفان‌ الاقصی، آن را کاری بسیار بزرگ دانست و گفت: رزمندگان مقاومت با امکانات بسیار ناچیز موازنه قدرت را در سرزمین‌های اشغالی تغییر دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام طه توکلی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کردستان که در دانشکده فنی دختران سنندج برگزار شد اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و راهی که امام خمینی (ره) برای ما ترسیم کرده است همواره در تمام مراحل این انقلاب پیروز و سربلند بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کشور بدون علم متکی به ایمان پیشرفت نخواهد کرد افزود: امروز در حال تربیت نسلی هستیم که متعلق به این مکتب هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان افزود: بصیرت و بصیرت‌افزایی امروز جزء لوازم لاینفک اسلامی در مقابل تمام جنگها است که بر علیه ما وجود دارد و این امر از رسالت تمام اساتید ما است.

حجت الاسلام توکلی افزود: متناسب با مکتب‌ها و خیزش‌ها، انقلاب‌ها آمدند و رفتند و مشت‌های محکم از آستین دشمنان بیرون آمد تا با توسل به هر حربه‌ای به این انقلاب ضربه بزنند اما با هوشیاری و روحیه جهادی و توکل بر خدا و بیداری همه نقشه‌ها نقش بر آب شد.

وی گفت: موازنه قدرت در دوران معاصر به برکت انقلاب اسلامی و بیداری دلها رقم خورد و در مقابل ۴۴سال دشمنی از طرف دشمنان این انقلاب شکست خورد و در مقابل این انقلاب محور تمام حرکت‌ها به عنوان الگو در جهان شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت ‌المقدس کردستان با اشاره به اتفاقات افتاده در غزه اظهار داشت: اسلام همواره در مقابل استکبار همیشه پیروز است و نمونه بارز آن هر آنچه است که امروز در غزه اتفاق می‌افتد.

وی افزود: امروز تغییر در موازنه قدرت برگرفته از جهاد در راه حق و در راه خدا است.

حجت الاسلام توکلی بیان داشت: امروز دشمن می‌خواهد سنگرهای اعتقادی را در فضای مجازی تخریب کند اما با انگیزه الهی و با بکارگیری همه توان و ابزار و به اعتبار همین حاکمیت میدان هرگز برای جولان دشمن خالی نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه اساساً مجاهد مبارز است و مبارز همواره برای مأموریت آماده است خاطر نشان کرد: ما امروز وظیفه‌مندیم که متناسب با صف‌آرایی دشمنان آفندی عمل کنیم و آن راه تبیین در راه حق است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس گفت: باید امروز به تربیت نسلی بپردازیم که نه امام (ره) و نه شهیدان و نه به راه آنان آشنایی دارند و دشمن از همین موضوع برای گمراه کردن نسل ما استفاده کرده و باید آگاه بود که این دام دشمن فراگیر است و ما باید آگاهانه به تربیت نسل انقلابی بپردازیم.

وی با اشاره به روحیه رزمندگان جبهه مقاومت در مقابل استکبار افزود: یهودیت امروز آنقدر متزلزل شده است که تمام اقوام آنان در گوشه کنار جهان بر علیه این قوم ایستاده و تمام رفتارهای غیر انسانی آنها را منکر می‌شوند.

حجت الاسلام توکلی بیان داشت: به تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری ما به قله نزدیک شده‌ایم و این نشان از برتری و عزت دین اسلام در تمام جهان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان با اشاره به عملیات طوفان‌ الاقصی، آن را کاری بسیار بزرگ دانست و گفت: رزمندگان مقاومت با امکانات بسیار ناچیز موازنه قدرت را در سرزمین‌های اشغالی تغییر دادند.

وی گفت: هدف در مقابل دشمن مقدم بر تر امری است و باید نسبت به آینده دوران امیدوار باشیم چرا که اراده و مشیت خدا بر این امر استوار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: به برکت این انقلاب و مردم ما همان کارزار و انزجار و وحدت و همبستگی را در مقابل دشمن داریم که در روزهای اول انقلاب نسبت به دشمن داشته ایم.

حجت الاسلام توکلی در پایان خطاب به اساتید عنوان داشت: همچنان بر مدار انقلاب برای تربیت نسل انقلابی بمانید تا همواره عزت این انقلاب در تمام دوران حفظ شود.

آرمان منتشلو رئیس دانشگاه فنی حرفه ای استان کردستان در ادامه اظهار داشت: دانشکده فنی دختران کردستان، تنها دانشگاه دولتی و مهارتی باحرفه مهارت آموزی و اشتغالزایی در مسیر صحیح است.

وی گفت: این دانشگاه دارای پنج دانشکده و سه هزار و ۸۰۰ دانشجو در ۴۲ کد رشته است که۷۰ درصد فارغ‌التحصیل این دانشگاه شاغل بوده و ۱۰۰ درصد نخبگان هم در کشور حضور دارند و خدمت می‌کنند.

وزیری معاونت فرهنگی بسیج اساتید استان کردستان در ادامه این نشست ضمن تبریک هقته بسیج اظهار دهشت: بسیج، سرمایه اجتماعی بی‌بدیل و زیباترین جلوه‌های مردم‌داری و مردم باوری هستند.

وی گفت: بسیج در حصار و ماموریت نظامی نیست بلکه کارکردهای غیرنظامی را در سطوح‌های مختلف داشته استلذا نقش اساتید در مقابله با مطالبات جامعه هدف بیشتر برجسته می‌کند و آن جهاد تبیین در برابر تهدیدات و جنگ نرم دشمنان است.

وی گفت: امروز دغدغه نظام استکبار ممانعت از صادر کردن موشک‌های کروز، بالستیک و … و پهبادهای جنهوری اسلامی است.

وی افزود: کار بسیج کارکردن و خسته نشدن لست لذا باید فعالیت‌های گسترده‌ای در این حوزه داشته باشیم.

علی اکبر امیری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد سنندج ضمن قرائت بیانیه مبنی بر محکومیت بسیج اساتید در حمله به غزه اظهار داشت: تا بسیج هست نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بسیج اساتید این کانون، خاطر نشان کرد: برنامه های بسیج اساتید سایانه در حال پیگیری است و نشست‌های جبهه علمی و فرهنگی را برگزار کرده‌ایم.

در پایان این مراسم از اساتید برتر دانشگاه‌های استان کردستان تجلیلی به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22892
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.