حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

راه امنیت و اقتدار در جامعه تقویت پایگاه‌های حوزه و مقاومت است

  • کد خبر : 22216
  • 23 آبان 1402 - 13:08
راه امنیت و اقتدار در جامعه تقویت پایگاه‌های حوزه و مقاومت است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: راه ایجاد امنیت و آرامش و اقتدار یک انقلاب اسلامی از پایگاه‌های مقاومت آن شروع خواهد شد.

به گزاش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه اسوه که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه حاصل تلاش شبانه‌روزی بسیجیانی است که در راستای تولیدات داخلی گام برداشته‌اند.

وی افزود: در حوزه فعالیت و اقدامات بسیج خصوصاً در بحث محلات باید گفت که این امر جای کار بسیار دارد چرا که نشر این اقدامات باعث امنیت و سلامت در جامعه ما خواهد شد.

سردار گشتاسپی عنوان داشت: همه مسئولین باید پایگاه‌ها را حمایت کنند چرا که اساس و پایه بسیج از پایگاه‌ها‌ نشات خواهد گرفت و این روند باید روبه رشد باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: باید در این راستا در مسیری گام برداریم که جامعه‌ای عاری از مشکلات را داشته باشیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: راه ایجاد امنیت و آرامش و اقتدار یک انقلاب اسلامی از پایگاه‌های مقاومت آن شروع خواهد شد.

سردار گشتاسپی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج امروز نقش‌آفرین تمام موفقیت‌های انقلاب اسلامی هستند افزود: نظام مقدس انقلاب اسلامی به دنبال احیای تمام دستاوردهای دینی اسلامی و نشر آن است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها مظهر مردم سالاری دینی و اسلامی است گفت: دشمن در حال سرمایه‌گذاری برای ضربه زدن به جامعه ما است اما چون هدف و منظومه‌های انقلاب اسلامی مشخص است، دنیای استکبار نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد چر اکه دشمن، دشمنی است که کاملا ناامید شده است و در مقابل این باور و امامین انقلاب ذلیل شده است.

وی گفت: امروز سپاه و بسیج در تمام موفقیت‌های نظام اسلامی موفق است لذا باید همواره در این مسیر گام‌های محکمی برداریم.

بیش از ۵۰ درصد پایگاه‌های استان کردستان مجری طرح محلات اسلامی هستند

مهدی بنده‌مرادی معاون بسیج محلات استان کردستان در ادامه اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد پایگاه‌های استان کردستان مجری طرح محلات اسلامی هستند که خدمات مختلفی را در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده‌اند.

وی گفت: چگونگی اجرای برنامه‌ها برعهده خود مساجد است و بسیج به عنوان مولود مسجد پاره تن مردم است.

بنده مرادی خاطر نشان کرد: ۲۰ پایگاه به عنوان پایگاه‌های منتخب از ده شهرستان، محصولات خود را ارائه دادند که مورد تقدیر فرماندهی استان قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم، سردار گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید بعمل آورد.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22216
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.