حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد:

جهاد تببین، راهکار مقابله با تلاش دشمن برای نفوذ بین دانش‌آموزان

  • کد خبر : 22996
  • 01 آذر 1402 - 11:15
جهاد تببین، راهکار مقابله با تلاش دشمن برای نفوذ بین دانش‌آموزان
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به راهکار مقابله با تلاش دشمن برای نفوذ بین دانش‌آموزان، گفت: معلمان می‌توانند با بهره‌گیری از جهاد تبیین به سؤالات دانش‌آموزان جواب دهند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در مراسم آئین افتتاح کلاس و طرح شاداب‌سازی و فضا‌سازی محیطی مدارس در محله ویژه طرح کرامت تقتقان (اسلام‌آباد) که در مدرسه نیایش سنندج برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: باید تمام تلاش را به کار برد تا تمام مدارس به سوی هوشمندسازی برود چراکه هر چه در این زمینه فعال باشیم نتیجه خوبی را در آینده خواهیم برد.
وی با اشاره به اینکه در مجامع هر آنچه که مهم و اثرگذار خواهد بود کار و تلاش معلمین ما در مدارس ابتدایی است افزود: دشمن هر وقت خواست هویت یک ملت را از آن بگیرد اول سراغ تاریخ آن ملت خواهد رفت پس باید مراقب نسل آینده که همین دانش‌آموزان ما در این سن هستند باشیم.

وی افزود: دشمن هر روز برای مهد کودکان برنامه دارد تا ما را از اصل خود تهی کند لذا از این حیث باید برای آموزش و پرورش کشور هزینه کنیم تا بتوانیم نسلی انقلابی تربیت کنیم.

بسیج یادگار ارزشمند از امام راحل (ره) است

مفیدی مدیر اموزش پرورش ناحیه دو سنندج نیز در ادامه اظهار داشت: در مقابل عزت خانواده شهدا سر تعظیم فرود می آوریم و هفته مبارک بسیج را گرامی میداریم چرا که بسیج شجره طیبه است و یادگاری ارزشمند از امام راحل است.

وی گفت: این روزها همه شاهد جنایات رژیم عاصب اسرایل علیه مردم مظلوم عزه هستیم که از همینجا این حمله وحشیانه را محکوم می‌کنیم.

مفیدی افزود: در آموزش و پرورش ناحیه دو اقدامات ارزشمندی انجام شده که از جمله آنها برگزاری راهیان نور، برگزاری کارگاه‌های مختلف در زمینه حجاب و توانمندی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی،و شاداب سازی مدارس در طرح شهید عجمین بوده که در این مدارس انجام شده است.

شناسایی ۲۴ نفر از معتادین و معرفی به کمپ ترک اعتیاد

در ادامه مرتضی میرآقایی فرمانده سپاه ناحیه سنندج بیان داشت: معاونت اجتماعی، فرهنگی، تربیت بدنی، دانش آموزی و فرهنگیان در حوزه و پایگاه های این محلات خدمت‌رسانی در شقه‌های مختلفی را انجام داده اند.

وی گفت: کمک در فضاسازی محیطی مدارس با کمک قریب به ۱۰۰ میلیون تومان با محتوای مسائل ارزشی و دینی، هوشمند سازی دو مدرسه، برگزاری جشن‌های تکلیف، احداث پارک درون محلی و برپایی میز خدمت، اهدای ۱۰ هزار جلد کتاب، برپایی کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی، شناسایی ۲۴ نفر از معتادین و معرفی به کمپ ترک اعتیاد و ایجاد شغل برای ۱۲ نفر از آنها و … از اهم اقدامات سپاه سنندج در محله اسلام آباد است.

حضور در کلاس درس و اهدای هدایا به دانش‌آموزان

در ادامه سردار گشتاسبی در فضایی صمیمی با اهدای هدایایی به تمام دانش‌آموزان در کلاس درس آنها حاضر و طرح هوشمندسازی این مدرسه را افتتاح کرد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22996
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.