حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
امام جمعه شهرستان دهگلان:

راهپیمایی ۱۳ آبان یک ظرفیت مهم برای به تصویر کشیدن اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر دشمنان است

  • کد خبر : 2381
  • 11 آبان 1401 - 7:44
راهپیمایی ۱۳ آبان یک ظرفیت مهم برای به تصویر کشیدن اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر دشمنان است
امام جمعه شهرستان دهگلان با تاکید بر لزوم حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، این راهپیمایی را یک ظرفیت مهم برای به تصویر کشیدن اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر دشمنان دانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایستادگی در طول 4 دهه در برابر زیاده خواهی امریکا، پیام مقاومت را به جهانیان صادر کرده است.

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به حوادث مهم کشور در تاریخ ۱۳ آبان اظهار داشت: حوادث ۱۳ آبان بیانگر آن هستند که دانش آموزان ما در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی به آن بصیرت و آگاهی رسیده بودند که در برابر ظلم و ستم و فساد آمریکایی ها در جامعه ندای اعتراض و مطالبه گری خود را فریاد زدند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا به عنوان رژیمی جنایتکار و مستکبر شناخته می شود افزود: آمریکا رژیمی جنایتکار است که در طول تاریخ همیشه زورگویی خود را نسبت به ملت های ضعیف در تمام جهان روا داشته و بخصوص علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی بسیار جنایت های مشهودی داشته است که نمونه آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود که با کمک به رژیم تجاوزگر عراق و تحریک گروهک های تجزیه طلب علیه ملت ایران اسلامی اقدام نمود.

امام جمعه شهرستان دهگلان با بیان اینکه جنایت های آمریکایی ها علیه ملت ایران مختص به جنگ تحمیلی نبوده است ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی تحریم های اقتصادی شدید و هم اکنون نیز با تحریم دارویی علیه مردم ایران آمریکایی ها نقش خود را در افزایش جنایت ها به تصویر کشیده اند.

وی به دوران افول و نابودی رژیم آمریکا اشاره نمود و تصریح کرد: آمریکا امروز در حالت افول و شکست و نابودی است و آن جایگاه تخیلی که خود را به عنوان کدخدای جهانی معرفی می نمود را از دست داده است.

به گفته محمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایستادگی در طول ۴ دهه در برابر زیاده خواهی امریکا، پیام مقاومت را به جهانیان صادر کرده است.

وی با تاکید بر لزوم حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیان داشت: ما از ملت شریف ایران اسلامی و از مردم استان کردستان و شهرستان دهگلان می خواهیم تا با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳ آبان که بیان مطالبه گری و بیان موضع در برابر زیاده خواهی امریکا و نظام سلطه است در کنار دانش آموز و دانشجو پیام همدلی و وحدت را در راهپیمایی ۱۳ آبان به گوش دشمن برسانند و با استفاده از ظرفیت ۱۳ آبان وحدت و یکپارچگی خود را به دشمن نشان دهند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2381
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.